نسخه چاپی

فحاشی سایت معاند نظام به صانعی

عکس خبري - فحاشي سايت معاند نظام به صانعي

موضع گیری شدید یوسف صانعی در برابر طرح ادعاهایی مبنی بر حمله اسرائیل به ایران باعث شد سایت صهبونیستی بالاترین شروع به فحاشی علیه وی كند.

به گزارش نما به نقل از فردا، موضع گیری شدید این سخنان ضد اسرائیلی که گویا در خطبه دوم نماز عید فطر وی بیان شده است، باعث شده است که سایتی که در طول اغتشاشات سال 88 از مواضع وی به شدت حمایت میکرد و سخنان مسئله دار ایشان را به طور گسترده ای پوشش می داد، به زبان آمده و علیه وی فحاشی کند.

یوسف صانعی که در خطبه اول مطابق معمول این سالهل به طرح اتهاماتی علیه نهادها و مسئولان پرداخته و سیاه نمایی اوضاع فعلی را نیز به حد اکمل سامان داده بود، در خطبه دوم نماز عید فطر خود با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران، اظهار داشته بود: نمی خواستم وارد این مسئله شوم اما شاهدیم که امروز صهیونیست غاصب، جنایت کار و لجوج، گاهی سخن از جنگ نظامی با ایران می زند که متأسفانه این قدر هم جرأت پیدا کرده اند که از تهدیدات خود کوتاه نمی آیند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در تهدیدات نظامی خود چهره کاسه داغ تر از آش را نشان می دهد و ادعا می کند که می خواهد از ساخت تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی جلوگیری کرده و ملت ایران به حقوق خود دست یابند در حالی که او اگر می خواهد کاری کند اول باید برود جنایات خود بر مسلمانان و به ویژه ملت مظلوم فلسطین را جبران کند.

صانعی گفت: اگر رژیم صهیونیستی جنگی نظامی علیه ایران را عملی کند، بالاترین جنایت را علیه ملت ایران انجام داده است.

وی تأکید کرد: اسرائیل غاصب برای این که می خواهد انتقام 30سال مقاومت جمهوری اسلامی و عدم رابطه با ایران را بگیرد، در صدد آن است که با حمله نظامی به ایران، تمام رنج های انقلابیون اصیل، زحمات امام و یاران باوفایش، خون شهداء و تمام زحمات 100ساله طرفداران آزادی در ایران از زمان مشروطه تا کنون را از بین ببرد.

صانعی گفت: رژیم صهیونیستی در صورت حمله نظامی به ایران، ننگی را برای خود می خرد که هیچ گاه از تاریخ اسلام و ذهن مسلمانان پاک نخواهد شد.

وی افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی با باروت بازی کردن است و علاوه بر آن ضربات سختی از نظر فیزیکی و جغرافیایی خواهد خورد و همچنین ننگی بزرگ را در تاریخ اسلام برای خود ثبت می کند که قابل جبران هم نیست و ایران و تمام مسلمانان آن را فراموش نخواهند کرد.

این روحانی اصلاح طلب گفت: به رژیم صهیونیستی اخطار می کنم و می گویم که اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران بزند، با باروت بازی کرده و تصمیمی که در مقابلش گرفته می شود که دیگر توانایی قد علم کردن نداشته باشد؛ و در آن جا دیگر مسئله حقوق بشر هم مطرح نیست.

وی با بیان این که ما فرزندان امام خمینی هستیم که برخی ها را سرجایشان نشاند، افزود: بنده طرفدار آزادی انسان ها و حقوق بشر و رعایت آن هستم، اما ما در مقابل حمله احتمالی رژیم صهیونیستی، به ایران موظف به عکس العمل هستیم، به گونه ای که این رژیم دیگر نتواند به چنین مسائلی فکر کند.

صانعی خطاب به حاضران در نماز عید فطر گفت: باید همه به هر نحو ممکن تلاش کنیم تا این جنگ احتمالی رژیم صهیونیستی بر علیه ایران رخ ندهد، چرا که در صورت رخ دادن این اتفاق، اگر چه رژیم صهیونیستی بیشتری صدمه و لطمه را خواهد دید، کشور ایران نیز صدمه می بیند، چرا که در جنگ نان و حلوا تقسیم نمی کنند.

وی با بیان این که باید از سخنان تنش زا پرهیز کرد، گفت: نباید خدای ناکرده ما نیز در داخل کشور آتش بیار معرکه باشیم و باعث شویم که این جنگ احتمالی خدای ناکرده روی دهد.اگر چه رژیم صهیونیستی با حمله احتمالی به ایران جنایت می کند، اما ضرری که خود این رژیم خواهد دید، قابل مقایسه با ایران نیست.

واکنش سایت صهیونیستی بالاترین به این سخنان نشان میدهد که سایت هایی که مواضعی خاص و مغایر با منافع ملی امثال آیت الله صانعی را به نحو گسترده پوشش می دادند چه ماهیت ضدایرانی و ضد اسلامی دارند و در جریان فتنه 88 چه سمت و سویی را پیگیری می کردند. این مقولات امری است که از سوی دلسوزان بارها به ایشان و امثال ایشان گوشزد شد، اما ...!

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...