نسخه چاپی

درد و دل زلزله‌زدگان با رهبرانقلاب

رهبر انقلاب فرمودند : همه‌ى مردم در سرتاسر كشور، بخصوص در همین مناطق، همدردى میكنند. مسئولین هم واقعاً دارند زحمت میكشند. همان طور كه دوستان گفتند، مدیریت یك قدرى تقویت بشود تا عدالت رعایت شود.

به گزارش نما ، سایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبرانقلاب، اقدام به انتشار گفتگویی ایشان با مردم روستای اورنگ آذربایجان شرقی کرده است، که متن کامل آن در ادامه می آید:

رهبر انقلاب: چند نفر اینجا تلفات داشته؟

مردم: دو نفر.

رهبر انقلاب: جمعیت اینجا چقدر است؟

مردم: 450 نفر.

رهبر انقلاب: ولى خیلى تراکم زیاد است.

مردم: بله، 99 درصد خراب شده.

رهبر انقلاب: خدمات تا حالا چطور بوده؟

مردم: الحمدللّه. شکر خدا. حاج آقا! مدیریت توزیع ضعیف است؛ خیلى ضعیف است. یک نفر، ده برابر میبرد؛ به یک کسى هم که اصلاً در اینجا ساکن است، هیچ چیزى نمیرسد.

رهبر انقلاب: عجب!

مردم: مردم امکانات را مثل سیل به اینجا روانه کرده‌اند. همه فعالیت میکنند. فقط یک خرده مدیریت ضعیف است؛ آن هم به علت گستردگى خسارت است.

الحمدللّه کمکها خوب میرسد.

شما فرماندار هستید؟

فرماندار: بله.

رهبر انقلاب: این مسئله‌ى مدیریت را شنیدید که؟

فرماندار: بله، ان‌شاءاللّه برنامه‌ریزى میکنیم و مشکلاتشان را حل میکنیم.

رهبر انقلاب: دولت دارد زحمات خودش را میکشد، مردم هم خدمات زیادى دارند میکنند. واقعاً مردم داغدارند، همدردند. همه‌ى مردم در سرتاسر کشور، بخصوص در همین مناطق، همدردى میکنند. مسئولین هم واقعاً دارند زحمت میکشند. همان طور که دوستان گفتند، مدیریت یک قدرى تقویت بشود تا عدالت رعایت شود.


مردم: ان‌شاءاللّه.

رهبر انقلاب: امیدواریم خداوند متعال به شماها صبر بدهد. آن کسانى که خسارت دیدند، بخصوص آنهائى که عزیزانشان را از دست دادند، امیدواریم خداوند به آنها صبر و اجر بدهد. همیشه سفارش من به مردم مناطقى که دچار اینجور حوادث میشوند - مثل حادثه‌ى زلزله، یا بعضى جاها سیل - این است که از این حادثه یک سکوئى براى پرش درست کنید؛ بخصوص شما جوانها. این فشارها، این ضیقِ تنگ‌گرفتگىِ اوضاع - چه اوضاع طبیعى، چه اوضاع تحمیلى دیگران - باید موجب شود که ما بیشتر به خودمان متکى شویم، بیشتر کار کنیم، بیشتر تلاش کنیم؛ ضعفهاى خودمان را بشناسیم، آن ضعفها را برطرف کنیم؛ این وظیفه‌ى ماست. من مى‌بینم که این منطقه ان‌شاءاللّه آینده‌ى بسیار خوبى خواهد داشت؛ چون هم طبیعت این منطقه، طبیعت خوبى است؛ هم مردم این منطقه، مردم باهمت و خوبى هستند و جوانهاى بسیار خوب و گرم و گیرائى دارد؛ الحمدللّه. ان‌شاءاللّه خداوند همه‌ى شماها را موفق بدارد. زنده باشید. موفق باشید.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...