نسخه چاپی

3 شرط نظام برای بازگشت اصلاح‌طلبان

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این افراد با توبه، اقرار آشكار به اشتباهات خود و تعهد به پذیرش اصول و مبانی نظام می‌توانند راه خود را برای ورود به عرصه‌های اجتماعی و سیاسی در كشور باز كنند.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران برای بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات آینده ریاست‌جمهوری سه شرط گذاشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين علي سعيدي با بيان اينکه جريان اصلاحات نتوانست آراي لازم مردم را براي پيروزي در انتخابات 88 به دست آورد، گفت: پس از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات، آنها حاضر به قبول واقعيت نشده و با عنوان کردن بحث تقلب در انتخابات و عدول از قانون اساسي، زمينه تشويش در کشور و سوءاستفاده بيگانگان را فراهم کردند.

وي تبديل رقابت قانوني انتخابات به فتنه‌اي عميق را ناشي از قانون‌گريزي اصلاح‌طلبان دانست و افزود: راه‌هايي براي بازگشت به نظام براي افرادي که در جريان فتنه سکوت کرده يا به طور غيرمستقيم در مقاطعي از آن حمايت کردند وجود دارد.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران ادامه داد: اين افراد با توبه، اقرار آشکار به اشتباهات خود و تعهد به پذيرش اصول و مباني نظام مي‌توانند راه خود را براي ورود به عرصه‌هاي اجتماعي و سياسي در کشور باز کنند.

سعيدي تصريح کرد: با توجه به روحيات خاتمي، در برزخ قرار داشتن وي در فتنه 88 مشهود بود، البته ملاقات با جورج سورس و سپردن امور کشور به دست نااهلان در دوران حکومتش از نقاط ضعف و انحراف وي به شمار مي‌رود که با عذرخواهي از ملت ايران و خودداري از تکرار اشتباهات گذشته، قابل اغماض خواهد بود.

۱۳۹۱/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...