نسخه چاپی

دستیار بنا: عملكرد فرنگی‌كاران قابل پیش بینی بود!

مربی تیم ملی كشتی فرنگی گفت:عملكرد تیم ملی كشتی فرنگی در المپیك ریو نسبت به حضور ده ماهه كإدرفنی تقریبا قابل پیش بینی بود و نباید دنبال معجزه بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رسول جزینی پس از شکست قاسم رضایی گفت: قاسم تلاش خود را کرد. یک اشتباه کوچک کرد و بارانداز را که شگردش بود را نتوانست مقابل حریف کوبایی اجرا کند و همین موضوع علت بزرگ باختش بود. کشتی بسیار نزدیک بود.همین اشتباهات کوچک تأثیر بسزایی در نتایج دارد. المپیک جای اشتباه نیست هر چند کوچک.

وی افزود:رضایی در ادامه تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند و خودش را به خطر انداخت ولی تلاش هایش بی فایده بود و در پایان شکست خورد.

مربی‌ سنگین‌وزن های تیم ملی کشتی فرنگی درباره حضور رضایی در مرحله شانس مجدد و شانسش برای رسیدن به مدال برنز المپیک گفت:رضایی شأنس خوبی برای رسیدن به مدال برنز دارد. اما نباید فراموش کرد در المپیک همه آماده می آیند و باید با تمام قدرت مبارزه کرد.

وی درباره علت نتایج بسیار ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد:عملکرد کلی تیم نسبت به حضور ده ماهه کإدرفنی تقریبا قابل پیش بینی بود نباید دنبال معجزه بود.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...