نسخه چاپی

90 درصد «مجتمع‌های 1070» آزاد شد

پس از آرامشی 24 ساعته در جبهه عملیاتی جنوب غرب شهر حلب، نیروهای مقاومت از ظهر امروز عملیاتی را در محور «مجتمع های مسكونی 1070» آغاز كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای سوری و مقاومت توانستند با شکست خطوط دفاعی تروریست ها شمال و مرکز این مجتمع های راهبردی را پاکسازی کنند و عملیات برای پاکسازی جنوب این منطقه همچنان ادامه دارد.

آخرین خبرها حاکیست نیروهای سوری و مقاومت وارد بخش های جنوبی مجتمع های 1070 شده اند؛ تاکنون 90 درصد این منطقه پاکسازی شده است.

اگر جبهه مقاومت موفق به تثبیت مواضع در این منطقه شود، ادامه عملیات در جنوب غرب شهر حلب برای پاکسازی روستای «المشرفه» آسان‌تر می شود.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس از ادامه درگیری ها خبرداد و گفت: این منطقه به طور کامل پاکسازی نشده است.

در درگیری های چند ساعت گذشته دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شده اند. گروه تروریستی حزب الترکستانی متحمل بیشترین تلفات در این درگیری ها شده است.

«مجتمع های 1070» در حد فاصل دو منطقه مهم و راهبردی «دانشکده های نظامی (تسلیح، توپخانه و فنی هوایی)» و منطقه «الحکمة» واقع شده است.

این مجتمع ها بر خطوط امداد رسانی تروریست ها از مناطق راشیدن 5، الحکمه و جنوب روستای المشرفه اشراف کامل دارد و تحرکات آنها قابل رصد است.

همزمان جنگنده های روس کاروانی از عناصر تروریستی در مسیر «دانشکده نظامی - الراموسة» هدف قرار دادند.

در این حملات حداقل 20 تروریست جیش الفتح از پای درآمدند وچندین خودروی نظامی آنها منهدم شد.

از سوی دیگر، نیروهای جبهه مقاومت با پشتیبانی جنگنده های روس تحرکات تروریست ها را از امتداد منطقه «جمعیة الزهراء» تا «کفرحمرة» هدف قرار دادند.

عناصر تروریستی با حملات خمپاره ای شدید اهالی منطقه «صلاح الدین» شهر حلب را هدف گرفتند که تاکنون 5 تن از شهروندان شهید و 9 نفر زخمی شده اند. آمار شهدا و مجروحان در حال افزایش است.

۱۳۹۵/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...