نسخه چاپی

شوك جدید به بهداد سلیمی

عضو كمیته‌ فنی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: به دلیل رفتار مسئولان ایرانی از مسئولان امنیتی خواستیم به داخل ورزشگاه بیایند.

به گزارش نما به نقل از کاپ، در پی پذیرفته نشدن وزنه دو ضرب بهداد سلیمی در مسابقه فوق سنگین وزنه برداری و اعتراض ایرانیان به رای هیات ژوری، کمیته فنی فدراسیون جهانی وزنه برداری اتفاقات بامداد امروز در استادیوم وزنه برداری ریو را زشت خواند و رفتار مسئولان ایرانی را نادرست دانست.

بامداد امروز در رقابت‌های وزنه‌برداری فوق سنگین المپیک ریو، بهداد سلیمی از ایران توانست وزنه 245 کیلوگرمی را بالای سر ببرد اما داوران این وزنه‌ را از او نپذیرفتند.‌ پس از این اتفاق تیم ایران به رای داوران اعتراض کرد و سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم‌ ‌ملی اعلام کرد که داوران عراقی توطئه کردند و به ضرر ایران رای دادند. چند تن از مسئولان تیم ایران به همراه وزنه‌بردار ایرانی به سمت هیات ژوری رفتند که این کار خلاف قوانین است.

سم کوفا، عضو کمیته‌ فنی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این باره اظهار کرد: این اتفاق زشت بود. به دلیل رفتار مسئولان ایرانی از مسئولان امنیتی خواستیم به داخل ورزشگاه بیایند. این پایان خوبی برای مسابقات نبود.

در همین حال،یورواسپورت خطر محرومیت برای بهداد سلیمی را محتمل دانسته است.

۱۳۹۵/۵/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...