نسخه چاپی

تكمیل پازل دشمن!

عکس خبري -تكميل پازل دشمن!

به نظر می‌رسد پشت سر این موضوع كه در آن سیاه‌نمایی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران و راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی حقوق بشری علیه نظام اسلامی نهفته است، آمریكا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن هستند. نكته آخر اینكه بی‌تردید، افراد و گروه‌هایی كه زمینه‌های چنین سوءاستفاده‌هایی را برای دشمنان انقلاب فراهم می‌كنند، اگر جاهل نباشند كه نیستند، خائن به مردم و كشورند.

بازنشر سخنان آیت‌الله منتظری در روزهای اخیر درباره منافقین با بازتاب‌هایی روبه‌رو شد که از چند منظر واجد نکاتی بوده و نیازمند تأمل و تعمّق است:
۱- این سخنان در حالی بازنشر می‌شود که بارها از سوی شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی و افراد دلسوز انقلابی پاسخ داده شده و کذب بودن این ادعاها و کژتابی استدلال‌های وی در آن مشخص شده است.
۲- در شرایطی که گروهک معاند نفاق با وجود فرسودگی و از دست دادن کادر اصلی رهبری و شورای تصمیم‌گیری، ابزار دست و وسیله اعمال سیاست‌های تروریستی و توسعه‌طلبانه آل‌سعود شده‌اند و «احزاب» غربی، عربی و عبری با محوریت آمریکا دست به دست هم داده‌اند تا چند صباحی دیگر با تنفس مصنوعی آن را برای مأموریت‌های جدید خود احیا کنند، بازپخش این سخنان تکراری نه تنها از پشتوانه عقلی، ملی و شرعی برخوردار نیست، بلکه خیانتی به آرمان‌های انقلابی مردم ایران بوده و به مثابه آب به آسیاب دشمن ریختن است.
۳- عقده‌گشایی بیت منتظری در این اقدام مشهود است و نشان از درستی پیش‌بینی شهید محمد منتظری است که می‌گفت، بیت پدرم لانه منافقان و لیبرال‌ها شده است.
۴- آنها به گمان خود با هدف ایجاد تردید در صفوف به هم فشرده ملت ایران و سندسازی بهنگام برای هم‌پیمانان غربی، عربی و عبری منافقین به منظور تطهیر چهره نفاق و تشجیع دشمنان، به این خیانت بزرگ دست زده‌اند. از این رو، مدعی‌العموم می‌تواند به استناد خیانت به آرمان‌های انقلاب و تضییع حقوق ۱۷ هزار شهیدی که به دست آنها به شهادت رسیده‌اند، رسیدگی به این اقدام را در دستور کار خود قرار دهد.
۵- به نظر می‌رسد پشت سر این موضوع که در آن سیاه‌نمایی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران و راه‌اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی حقوق بشری علیه نظام اسلامی نهفته است، آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن هستند.
نکته آخر اینکه بی‌تردید، افراد و گروه‌هایی که زمینه‌های چنین سوءاستفاده‌هایی را برای دشمنان انقلاب فراهم می‌کنند، اگر جاهل نباشند که نیستند، خائن به مردم و کشورند.

۱۳۹۵/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...