نسخه چاپی

ترامپ: دولت را نماینده مردم می‌كنم

دونالد ترامپ ضمن حمله شدید به هیلاری كلینتون، تاكید كرد كه انتخابات پیش رو، آخرین فرصت برای بازگرداندن قدرت به مردم و مردمی شدن واقعی دولت آمریكا است.

به گزارش نما به نقل از فارس، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن ایراد سخنانی تند علیه رقیب دموکراتش، تاکید کرده که در صورت پیروزی، دولت این کشور را به نماینده واقعی مردم تبدیل خواهد کرد.

دونالد ترامپ در یک سخنرانی که صفحه توئیتر شخصی او نیز آن را منتشر کرده، اظهارات تندی علیه هیلاری کلینتون و رسانه‌های آمریکایی که به گفته او در حمایت از نامزد دموکرات‌ها «صف کشیده‌اند»، مطرح کرده است.

او ابتدا گفته که در صورتی که او پیروز شود قانونی را وضع خواهد کرد که خود و نمایندگان دولتش نتوانند در ازای ایراد سخنرانی حتی تا 5 سال پس از پایان دوره منصبشان، پول دریافت کنند.

اشاره او به سخنرانی‌های هیلاری کلینتون پس از پایان دوره وزارت خارجه‌اش بوده که او در ازای دریافت پول، در تجمعات و نشست‌ها شرکت می‌کرد.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش باز هم موضوع استفاده از ایمیل‌های شخصی در زمان وزارت خارجه کلینتون را پیش کشید و گفته که این کار غیرقانونی بوده و باید طبق قانون با او برخورد می‌شد اما وزیر خارجه سابق آمریکا نه تنها مجازات نشد بلکه در حال مبارزه برای ریاست جمهوری است.

نامزد جمهوریخواه انتخابات در ادامه گفت: «سال‌های زیادی که قدرت از مردم آمریکا گرفته شده و آنها دولت نماینده واقعی مردم آمریکا نبوده است».

ترامپ ادامه داد: «این آخرین فرصت ما برای بازگرداندن دولت و قدرت به مردم آمریکا است. ما دولت را بار دیگر نماینده واقعی مردم خواهیم کرد».

او تصریح کرد: «دلیل اینکه رسانه‌ها در حمایت از هیلاری کلینتون صف کشیده‌اند، آن است که او نماینده طبقه حاکم است اما نمی‌دانند که در انتخابات نوامبر، شرکت‌کننده‌های زیادی در انتخابات حضور خواهند یافت و پاسخ آنها را خواهند داد».

او در ادامه گفت: «باور کنید آنها(نمایندگان طبقه حاکم) ترسیده و وحشت کرده‌اند. ما در یک برهه سختی زندگی می‌کنیم و در کاخ سفید به یک مبارز و جنگجو نیاز داریم. باور کنید من برای شما خواهم جنگید».

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...