نسخه چاپی

كلهر:من یك سال و نیم احمدی نژاد را ندیدم اما دولت او انحراف ندارد!

من از دكتر دور هستم و یك سال و نیم است كه ایشان را از نزدیك ندیده ام اما انحراف به معنی عدول از ارزش ها و یا تغییر مسیر را به هیچ وجه در دولت دهم نمی بینم

به گزارش مشرق ، مهدي كلهر مشاور رسانه‌ اي احمدي‌نژاد در دولت نهم كه در دولت دهم بيشتر حاشيه‌نشين بود، با نزديك شدن به موسم صف‌كشي‌هاي انتخاباتي بار ديگر به محافل خبري تيم دولت رونق داده است. او كه سال گذشته با بيان نظرات خود پيرامون حجاب در ويژه‌نامه خاتون خبرساز شده بود، روز گذشته در گفت‌وگو با سايت روزنامه ايران ، به دفاع تمام‌قد از هر گونه عملکرد احمدي‌نژاد پرداخت!

مشاور رسانه‌ اي احمدي‌نژاد در گفت و گوی خود اظهار کرد که "احمدي‌نژاد نماد مديريت ارزش‌هاي انقلاب است" و صداقت و صراحت احمدي‌نژاد را امری دوست داشتنی برای مردم دانست و در ادامه گفت : مردم ساده‌زيستي، صداقت و صراحت احمدي‌نژاد را دوست دارند و به همين دليل اگر اشتباهي هم صورت بگيرد، آن را ناديده مي‌گيرند. حتي كساني كه انقلابي هم نيستند، ترجيح مي‌دهند يك انقلابي مثل احمدي‌نژاد سر كار باشد چرا كه مساله سرنوشت خون شهدا و 1400 سال تاريخ شيعه مطرح است.

مهدی کلهر با متهم کردن دلسوزان نظام و رد کردن انتقادات مطرح شده به عملکرد دولت با تاکید بر این مطلب که هیچ عدولی از ارزش ها در دولت دهم صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: من از دکتر دور هستم و یک سال و نیم است که ایشان را از نزدیک ندیده ام اما انحراف به معنی عدول از ارزش ها و یا تغییر مسیر را به هیچ وجه در دولت دهم نمی بینم و چیزی احساس نمی کنم.

۱۳۹۱/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...