نسخه چاپی

توییت اسپانیولی ظریف در آستانه سفر به آمریكای لاتین

حمدجواد ظریف از روز یكشنبه (31 مرداد) اولین سفر منطقه‌ای خود را به آمریكای لاتین آغاز می‌كند و به ترتیب به كشورهای كوبا، نیكاراگوئه، اكوادور، شیلی، بولیوی و ونزوئلا سفر خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان را در جریان این سفر علاوه بر یک هیات سیاسی، یک هیات اقتصادی 60 نفره نیز همراهی می‌کند و این هیات قرار است در هر یک از کشورهای مقصد با همتایان خود در ارتباط با گسترش همکاری اقتصادی و تجاری رایزنی و گفت‌وگو کند.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان در آستانه این سفر توییتی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

ترجمه این توییت به زبان فارسی به شرح زیر است: از روز یکشنبه سفر به شش کشور آمریکای لاتین را با یک گروه از بازرگانان برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی آغاز خواهم کرد.

متن اسپانیایی این توییت به شرح زیر است:

El domingo iniciaré una gira por 6 paises de América Latina junto a un grupo de empresarios para fortalecer lazos políticos y económicos.

متن انگلیسی این توییت نیز به شرح زیر است :

On Sunday, I'll start a 6-nation tour of Latin America w/ a large delegation of business executives to strengthen political & economic ties.

بر اساس این گزارش، آمریکای لاتین از نظر جغرافیایی صحنه وسیعی را شامل می‌شود و 39 کشور با جمعیتی بالغ بر 600 میلیون نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...