نسخه چاپی

خبرنگاران را مقابل خود نمی‌دانیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشكی هرمزگان گفت: خبرنگاران را مقابل خود نمی‌دانیم بلكه از خود می دانیم حتی اگر ما را نقد كنند، هرچند نقد منصفانه سازنده‌تر است و موجب توسعه استان خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سیدحسین داوودی در یک نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، افزود: در اتفاقی که یک خبرنگار در یک گزارشی که نمی‌خواهم قضاوت کنم نقد منصافه بود یا خیر مشکلی پیش آمده بود که به شخصا نمی‌خواستم در برابر یک نفر خبر رسان به عنوان شاکی قرار بگیرم، وقتی می‌توانیم تعامل کنیم نیاز به مقابله و رودرویی نیست و با صحبت کردن مسئله حل شد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دشمن انسان جهل است، افزود: خبرنگار باید با قلم خود با جهل مبارزه کند و در واقع قلم خبرنگار آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی را در جامعه به‌دنبال داشته باشد و مردم را با حقوق خود آشنا سازد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه آموزشی که منجر به تغییر رفتار نشود هزینه است، بیان کرد:آموزشی که منجر به تغییر رفتار شود سرمایه است و هر چقدر تلاش کنیم رفتار مردم را در گرفتن خدمات تغییر دهیم موفق عمل کرده‌ایم.

داوودی با اشاره به اینکه بعضی از مردم استان خدمات درمانی خود را تمایل دارند در خارج از استان دریافت کنند بیان کرد: ما باید مردم را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استاندارد راهنمایی کنیم و این اطمینان را به مردم استان بدهیم چرا که خدمات بهداشت و درمانی که در هرمزگان ارائه می‌شود استاندارد و قابل قبول است و پزشکان ما از پزشکان سایر استان‌ها چیزی کم ندارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: خبرنگاران باید با نقد منصفانه دانشگاه علوم پزشکی را در بخش سلامت به جلو هدایت کنند همان‌طور که نقد منصفانه یک استان را به جلو می‌برد. قطعا تخریب نتیجه عکس را به‌دنبال دارد.

وی اضافه کرد: خدمات زیربنایی را به مردم نشان دهیم و آگاهی‌های لازم را به مردم بدهیم که این خود نیازمند وجود خبرنگاران و حرفه آنهاست

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...