نسخه چاپی

نصرالله: در صورت جنگ جدید حزب الله پیروز خواهد شد

دبیر كل جنبش حزب الله لبنان گفت: در صورت جنگ جدید بر لبنان این حزب الله است كه پیروز میدان خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در گفتگو با شبکه المنار لبنان گفت: پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ حادثه ای غیر عادی بود و این در حالی است که حجم آتش باران رژیم صهیونیستی در این جنگ بیش از تمامی جنگ های آن با طرف های عربی بود و همه این ها با حمایت طرف های بین المللی و منطقه ای و با یک هدف صورت می گرفت و آن نابودی مقاومت بود.

وی تصریح کرد: این پیروزی وعده خداوند به مجاهدان بود.

وی افزود دولت لبنان در جنگ ۳۳ روزه هیچ ارتباطی با مقاومت نداشت و هیچ حمایتی از آن انجام نداد، اما با این وجود ما پیروزی در این جنگ را به تمامی طرف ها هدیه کردیم و رژیم صهیونیستی به شکست خود اعتراف کرد، اما با این وجود، برخی طرف ها در داخل لبنان یا در کشورهای عربی حاضر به پذیرش این واقعیت نیستند.

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در ادامه سخنانش تاکید کرد که اگر جنگ جدیدی علیه لبنان روی دهد، ما باز مطمئن هستیم که مقاومت پیروز خواهد شد.

وی افزود ما در لبنان ادیان و مذاهب مختلفی داریم، اما یک طبقه سیاسی خاص قدرت را در انحصار خود گرفته است.

سید حسن نصر الله تاکید کرد که ما پس از پیروزی در جنگ ۳۳ روزه خواستار در اختیار گرفتن قدرت نشدیم؛ چرا که این کار می توانست موجب بروز جنگ داخلی شود.

وی افزود نمی توان جواب فرد فاسد را با فساد بیشتر داد و از همین رو، ما نمی توانیم با سوق دادن لبنان به سمت جنگ داخلی، درصدد مقابله با فساد جریان حاکم برآییم.

۱۳۹۵/۵/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...