نسخه چاپی

رئیس پلیس آگاهی:

تعقیب بدهكاران مالیاتی دربرنامه پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی توجه ویژه به جرم فرار مالیاتی را از برنامه های اداره مبارزه با جرایم اقتصادی برشمرد و گفت: تفاهم نامه ای میان پلیس آگاهی ناجا و اداره اقتصاد و دارائی كشور منعقد شده است.

به گزارش نما به نقل از مهر ، سردار محمدرضا مقیمی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و راه اندازی قرارگاه آن، مبارزه با سرقت، قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش، مبارزه با موادمخدر، امنیت اخلاقی و کاهش تصادفات از اولویت های اصلی ماموریت های نیروی انتظامی به شمار می آید.

وی افزود: از ۶ مولفه مذکور، سه موضوع آن مستقیماً با ماموریت پلیس آگاهی در ارتباط بوده که نشانگر اهمیت ماموریت این پلیس و نیز فعالیت بیش از پیش کارکنان آن در این سه حوزه است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به استان مازندران، موقعیت جغرافیایی، جمعیت شناور و نیز وقوع انواع جرایم آن اشاره کرد و گفت: مازندران در زمره ۱۴ استان هدف قرار دارد.

سردار مقیمی تصریح کرد: برای نیل به اهداف بلند سازمانی و همچنین کاهش وقوع و افزایش کشف باید همت و تلاش بیشتری را از خود نشان داد.

وی، رویکرد اطلاعاتی و علمی مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا را در راستای افزایش کشف پرونده ها از برنامه های مهم این مرکز اعلام کرد و گفت: البته پلیس آگاهی استان ها می بایست به لحاظ امکانات علمی و تخصصی تجهیز و تقویت شوند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر تقویت اداره عملیات ویژه این پلیس، خاطرنشان کرد: باید از ارجاع هر پرونده ای به آن خودداری شود زیرا این اداره باید به صورت ویژه پرونده های مهم در سطح استانی و ملی پیگیری کرده و هر ماه حداقل گزارش یک پرونده استانی در زمینه رسیدگی به جرایم اقتصادی، قاچاق، سرقت و قتل را به ناجا ارسال کند.

وی، توجه ویژه به جرم «فرار مالیاتی» را از برنامه های مهم اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی ناجا عنوان کرد و افزود: تفاهمی در این راستا میان پلیس آگاهی ناجا و اداره اقتصاد و دارائی کشور منعقد شد.

سردار مقیمی با اشاره به اهمیت پیشرفت و تعالی سازمانی در راستای کاهش وقوع و افزایش کشف بر ضرورت ایجاد ارتباط دو سویه برون و درون سازمانی تاکید کرد و گفت: در چنین ارتباط کلیدی، تفاهم، تعامل، مشارکت و برنامه های راهبردی و هدفمند شکل گرفته و قطعاً نتایج مثبتی از آن برداشت می شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه ادله دیجیتال در برخی از استان های کشور در آینده نزدیک خبرداد.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...