نسخه چاپی

شناسایی مزاحم تلگرامی در بندرعباس

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی فردی كه اقدام به ایجاد مزاحمت در شبكه اجتماعی تلگرام می كرد ، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان،سرهنگ علی اصغر افتخاری گفت: در پی شکایت زن جوانی مبنی بر اینکه فردی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام برای وی ایجاد مزاحمت می کند و شاکی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی کرده است ، بلافاصله موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت.

این مسئول انتظامی با بیان این که مأموران پس از تحقیق و بررسی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و استعلامات موفق شدند متهم را به شناسایی متهم در استان قم شدند، افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده ، شاکی به این پلیس دعوت که پس از ارائه مشخصات ، متهم را شناسایی و اعلام داشت ؛حدود 2 سال قبل از طریق شبکه ی اجتماعی بیتالک با متهم آشنا شدم که بعد از مدت 2 ماه ارتباط مجازی از قصد و نیت او که با هدف خواستگاری بوده مطلع که بدلیل برخی مشکلات با وی قطع رابطه کردم.

سرپرست پلیس فتا هرمزگان اذعان داشت با توجه به این که متهم در استان دیگری ساکن بود لذا پرونده به پیوست مستندات برای صدور نیابت قضایی و اقدامات قانونی دیگر تحویل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس شد.

وی با توصیه به کاربران شبکه های اجتماعی بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه و فضای مجازی تأکید کرد: عدم اشتراک گذاری تصاویر و اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی می تواند فرد را از بسیاری آسیب ها همچون باج خواهی ها، سوءاستفاده ها، كلاهبرداری ها و هتک حیثیت ها مصون نگه دارد.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...