نسخه چاپی

سردار رزمجو: سپاه تردد شناورهای بیگانگان در خلیج‌فارس را شبانه‌روز رصد می‌كند

به گزارش نما - تسنیم نوشت: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: نیروی دریایی سپاه در اوج آمادگی با اقتدار و صلابت در خلیج فارس حضور دارد و در این راستا با عزم راسخ تردد تمام شناورها به ویژه شناورهای آمریکایی شبانه‌روز رصد می‌کند.

سردار علی رزمجو ظهر امروز در آئین تجلی اخلاص قدردانی از دست‌اندرکاران راهیان‌نور استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ 8 سال دفاع‌مقدس دارای آموزه‌های مهم و ارزشمند است، اظهار داشت: آن چیزی که در طول 8 سال دفاع‌مقدس گذشت همراه با حماسه آفرینی‌های متعدد است که سبب ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در راه عقیده و ایمان است.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ دفاع در جامعه تصریح کرد: ضرورت فرهنگ دفاع موضوعی نیست که تنها مربوط به هشت سال دفاع مقدس باشد بلکه باید همواره آماده دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس و فرهنگ غنی و مقدس آن در ابعاد متعدد درجامعه نهادینه شده افزود: راهیان نور انتقال دهنده این تجربیات به نسل‌های آینده است.

سردار رزمجو روحیه ایثار، فداکاری، و شهادت طلبی را مهم‌ترین مولفه دوران دفاع مقدس خواند و گفت: باید این روحیه به نسل‌های آینده انتقال یابد و این امر از مهم‌ترین کارکردهای راهیان نور است.

وی با اشاره به اثرگذاری راهیان نور خاطرنشان کرد: راهیان نور علاوه بر اثرگذاری مثبت بر جامعه، افتخار آفرین و اقتدارآفرین است و شکوه و اقتدار جمهوری اسلامی بخش مهمی از آن نشأت گرفته از فرهنگ ایثارگری راهیان‌نور است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه این نیرو با رعایت سلسه مراتب و هماهنگی کامل با قرارگاه راهیان‌نور نسبت به فراهم‌کردن قرارگاه نور دریایی اقدام کرده است، افزود: نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز تا اروند و در طول سواحل خلیج فارس ماموریت‌های محوله را بر اساس هماهنگی لازم انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اوج آمادگی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تصریح کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با حفظ آمادگی کامل در اوج اقتدار قرار دارد و تردد تمام شناورهای بیگانگان به ویژه آمریکا را در شبانه‌روز رصد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری 5 دوره راهیان نور دریایی خارگ افزود: در طول 5 دوره راهیان‌نور دریایی خارگ بیش از 23 هزار زائر به خارگ اعزام شده‌اند و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تمام توان آماده انجام ماموریت‌های محوله در دوره‌های آینده در راهیان نور دریایی است.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...