نسخه چاپی

كمیل قاسمی به نیمه‌نهایی رسید

نماینده سنگین وزن كشتی آزاد ایران با پیروزی برابر حریف قدرتمند گرجستانی خود به مرحله نیمه‌نهایی بازیهای المپیك ۲۰۱۶ ریو رسید.

به گزارش نما به نقل از مهر، رقابتهای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک از عصر امروز شنبه در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو در جریان است که کمیل قاسمی توانست در یک کشتی حساس و سنگین با نتیجه ۴ بر ۴ از سد «پیتریاشویلی» از گرجستان بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

قاسمی در دور اول توانست «جارویس کوری» از کانادا را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر «کمال عبدالمطلب» از مصر را مغلوب کند.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازیها تا به حال صاحب ۶ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری صاحب مدال طلا شده اند و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...