نسخه چاپی

عربده اسرائیل برای پنهان كردن ترس است

وضعیت فعلی اسرائیل، شبیه وضعیت یك شخصیت كارتونی انیمیشن والت دیسنی است كه به شدت می ترسید و برای غلبه بر آن می گفت من نمی ترسم.

به گزارش نما به نقل از کیهان، مديرشبكه ماهواره اي تعطيل شده هما درباره لفاظي هاي چند ماه اخير مقامات صهيونيستي عليه ايران نوشت: سالها پيش در يكي از انيميشين هاي توليد شده توسط كمپاني والت ديسني، گربه اي به تصوير كشيده شده بود كه در شبي باراني و پر رعد و برق و در يك منزل اعياني اما تاريك و تنها از هيبت تاريكي و خروش تندر بشدت ترسيده بود و آخرين راهكارش براي تفوق بر ترس اش آن بود كه با صداي بلند اين شعر را با خود تكرار مي كرد؛
«من نمي ترسم! من نمي ترسم! من نمي ترسم! من نمي ترسم!». گربه خائف وقتي مواجه با يك بچه گربه ديگر شد و در مقابل اين پرسش قرار گرفت كه داري چي كار مي كني؟ گفت «دارم نمي ترسم!!!». و دوستش به وي گفت: مياي با هم نترسيم!!! و سپس و به اتفاق، همخواني كردند كه «ما نمي ترسيم. ما نمي ترسيم. ما نمي ترسيم. ما نمي ترسيم!». اين ديالوگ مي تواند معرف وضعيتي باشد كه در حال حاضر دولت مردان و نظاميان اسرائيل را به خود مبتلا كرده است.
داريوش سجادي افزود: تهديدهاي ريز و درشت و گاه و بي گاه اخير دولت اسرائيل مبني بر حمله نظامي به پايگاه هاي اتمي ايران را مي توان نوعي فرافكني و تلاش به منظور رساندن صداي تپش ضربان قلب خود به گوش پدرخوانده شان در كاخ سفيد دانست تا بدينوسيله ايشان را ترغيب به آني كنند تا براي تسلي خاطرايشان «كاري بكنند»! يا لااقل بيايند با هم نترسند! سابقه نظامي اسرائيلي ها نشان مي دهد ايشان زماني در تصميم گيري هاي خود متوسل به حمله نظامي به دشمن شان مي شوند كه از تفوق نظامي خود نسبت به دشمن موجود به اطمينان قطعي برسند. در آن حالت نيز براي عملياتي كردن اهداف نظامي شان هرگز دشمن مزبور را تهديد نكرده و بدون جنجال و از موضعي قدرتمندانه دست به تهاجم نسبت به اهداف تعيين شده در خاك دشمن مي زنند.
وي با اشاره به شكست اسرائيل در جنگ 33 روزه نوشت: استراتژي صهيونيست ها در اين مرحله بر آن قرار گرفته تا لفظاً با تهديد نظامي ايران، وحشت خود از توان نابود كننده ايران را پنهان كند.

۱۳۹۱/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...