نسخه چاپی

آخرین امید مدال طلا هم شكست خورد

آزادكار وزن ۹۷ كیلوگرم كشتی ایران در دومین مصاف خود در بازیهای المپیك ۲۰۱۶ ریو برابر حریف قدرتمند آذربایجانی خود شكست خورد. به این ترتیب كاروان ورزش ایران با ۳ طلا به كار خود پایان داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، رقابتهای وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل از ساعت ۱۶ امروز(یکشنبه) در سالن «کاری اوکا» شهر ریودوژانیرو آغاز شد که رضا یزدانی در دومین دیدار خود در مصاف با «ختاگ گازیموف» از آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. یزدانی باید منتظر فینالیست شدن گازیموف بماند تا او نیز با حضور در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش کند.

یزدانی در دور اول «ابراهیم بلوکباشی» از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بود.

در گروه یزدانی «آنزور بولتوکایف» دارنده مدال برنز جهان و کشتی گیر مطرح روس، «والری آندریتسف» دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از اوکراین و «خودربولگا دورجخاند» نایب قهرمان جهان از مغولستان حضور دارند. در بالای جدول نیز «کایل اسنایدر» قهرمان جهان از آمریکا، راه دشواری برای حضور در دیدار فینال یپش رو نخواهد داشت.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۸ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شده اند،‌ کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد مدال نقره کسب کرد و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

۱۳۹۵/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...