نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما منصوب شد

«مجید آخوندی» در حكمی از سوی رئیس صداوسیما، به عنوان رییس ستاد انتخابات رسانه ملی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی صداوسیما، «عبدالعلی علی‌ عسکری»، رئیس رسانه ملی در حکمی، مجید آخوندی، معاون سیاسی صداوسیما را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است: «جناب آقای مجید آخوندی با عنایت به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سِمت به عنوان "رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا" منصوب می‌نمایم.

مأموریت جنابعالی، هدایت، هماهنگ‌سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های رسانه ملی برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اطلاع‌رسانی دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصول بی‌طرفی و تهیه، طراحی و تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و بسترسازی مناسب برای حضور پرشور ملت ایران درپای صندوق‌های رأی از جمله اهداف اصلی رسانه ملی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

سایر معاونت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان، اعم از حوزه‌های تولید پیام، مرکز پژوهش و سنجش افکار و بخش‌های پشتیبانی موظفند با هماهنگی ستاد انتخابات رسانه ملی در تحقق سیاست‌های نهایی و در زمان‌بندی ترسیم‌شده ستاد به ادای وظایف خود بپردازند و ستاد نیز موظف است با به‌کارگیری ظرفیت‌های مختلف نظارتی در سازمان بر حُسن اجرای این سیاست‌ها، نظارت مستمر و دقیق کند.

لازم است نتایج ارزیابی‌ها و تحلیلِ رویدادهای مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف سازمان در این خصوص به‌ طور مستمر به اطلاع اینجانب رسانده شود. از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) مسئلت دارم.»

۱۳۹۵/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...