نسخه چاپی

توقف طولانی مدت كالا در ورودی بغداد

رایزن بازرگانی ایران در بغداد با هشدار درباره توقف طولانی مدت كالا در ورودی بغداد، از تجار و صادركنندگان ایرانی خواست برای سهولت ارسال محموله‌های خود به بخش جنوبی و عربی عراق از مرزهای سومار، مهران، چزابه و شلمچه استفاده كنند.

به گزارش نما به نقل از سازمان توسعه تجارت، ابراهیم رضازاده اظهار داشت: تجار ایرانی بهتر است برای ارسال کالاهای خود به بخش جنوبی و عربی عراق از مرزهای سومار در استان کرمانشاه، مهران در استان ایلام و چزابه و شلمچه در استان خوزستان استفاده کنند تا کالا سریع‌تر و با کیفیت‌تر به دست مصرف‌کننده نهایی برسد و متضرر نشوند.

وی تصریح کرد: هم اکنون حمل مستقیم کالا از مرز مهران در حال انجام است و کامیون‌های ایرانی می‌توانند به صورت مستقیم وارد خاک عراق شوند.
رایزن بازرگانی ایران در عراق افزود: حجم بالای کالاهای منتظر در ورودی بغداد که از ترکیه، ایران و اقلیم کردستان قصد ورود به بخش عربی را دارند، باعث شده کالاهای وارده به بغداد جهت کنترل‌های امنیتی گاهی تا 2 روز متوقف شوند.
رضازاده با بیان اینکه ورود کامیون‌ها به بغداد فقط در ساعات 16 تا 24 امکانپذیر است، خاطرنشان کرد: برخی کالاهای فسادپذیر به علت درجه حرارت بالای 50 درجه و نبود برق و سوخت کافی، برای روشن نگهداشتن سردخانه کامیون در این مدت از بین می‌روند.

۱۳۹۵/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...