نسخه چاپی

وضعیت انتشار روزنامه‌ها در تعطیلات پایتخت

با توجه به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران و تعطیلات شش روزه پایتخت در هفته آینده بیشتر رسانه‌ها و مطبوعات تعطیل نخواهند بود.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، روزنامه‌هاي هشمهري، فرهيختگان، جوان، جام جم، ملت ما، قدس، عصر اقتصاد و رسالت اعلام كردند كه در اين روزها منتشر خواهند شد.

وضعيت باقي روزنامه‌ها تا لحظه مخابره اين خبر مشخص نيست و ابتداي هفته آينده به طور قطع خبر انتشار و يا عدم انتشار آن‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش ايسنا، مدير كل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيش از اين از فعاليت خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي سراسري در ايام اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها خبر داده بود.

پدرام پاك‌آيين در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرده بود: با توجه به ماموريت ويژه رسالت تاريخي رسانه‌هاي كشور در خصوص اجلاس جهاني سران جنبش غيرمتعهدها دارند، علي‌رغم تعطيلي تهران در ايام اعلام شده‌، خبرگزاري‌ها و روزنامه‌ها تعطيل نيستند و به كار اطلاع‌رساني در دو حوزه‌ي داخلي و بين‌المللي مشغول خواهند بود.

وي افزود: بايد دقت داشت كه اين يك فرصت تاريخي براي ملت ايران است كه رسانه‌ها بايد با دقت و اشراف كامل، ابعاد مختلف اين فرصت را براي مردم تبيين كنند. لازم است در هر يك از خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي كشور به ويژه بنگاه‌هاي رسانه‌يي، اتاق فكري تشكيل شود و در خصوص نوع رويكرد‌هاي خبري و تحليلي به اين اجلاس در سطوح هر رسانه تصميم‌گيري به عمل آيد.

پاك‌آيين تاكيد كرد: لازم است كه رسانه‌ها براي گفت‌وگو و پوشش اخبار هر يك از اعضاي شركت‌كننده به نوعي هماهنگي و تقسيم كار برسند كه كميته‌ي رسانه‌هاي اجلاس به همين منظور ستادي را براي ايجاد اين هماهنگي‌ها و مديريت فضاي رسانه‌اي تشكيل داده است.

۱۳۹۱/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...