نسخه چاپی

مشایی را به عنوان دهدار هم قبول ندارم

دبیر كل حزب‌ اسلامی رفاه ایران با بیان اینكه دیگر مشایی را به عنوان یك دهدار نیز قبول ندارم، ادامه داد:‌ در ماه‌های اخیر از مشایی حمایت‌هایی را انجام داده بودیم كه بااثبات تخلفات وی به این نتیجه‌ رسیده‌ایم كه دیگر از وی حمایت نكنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسن ‌الله‌وردي نژاد دبير كل حزب اسلامي رفاه ايران با اشاره به برنامه و نحوه ورود اين حزب در انتخابات آتي رياست جمهوي اظهار داشت: با توجه به اينكه پيش از اين به دنبال حمايت از شخص مشايي و دولت بوديم با ايجاد اختلافات كانديداي واحد معرفي خواهيم كرد.


وي تصريح كرد: كساني بايد وارد صحنه انتخابات شوند كه در ولايت‌مداري وي شكي وجود نداشته باشد و بر همين اساس كه ديگر از شخصي همانند مشايي حمايت نخواهيم كرد و در صورت كانديدا شدن وي در مقابل او مي‌ايستيم.


الله‌وردي نژاد با اشاره به برگزاري جلسات انتخاباتي در حزب رفاه اسلامي ايران و جامعه ولايي افزود: به دنبال تنظيم برنامه‌هاي خود بوده‌ايم و قصد داريم با يك برنامه محوري وارد عرصه انتخاباتي شويم و در همين راستا اواخر شهريورماه در جلسه‌اي كه برگزار خواهد شد به يك جمع‌بندي كلي خواهيم رسيد.

وي با بيان اينكه ديگر مشايي را به عنوان يك دهدار نيز قبول ندارم، ادامه داد:‌ در ماه‌هاي اخير از مشايي حمايت‌هايي را انجام داده بوديم كه بااثبات تخلفات وي به اين نتيجه‌ رسيده‌ايم كه ديگر از وي حمايت نكنيم.



دبير كل حزب اسلامي رفاه ايران افزود: تصميم گرفته ام خودبه عنوان كانديدا در عرصه انتخابات حضور پيدا كرده و بر همين اساس بوده كه در يك ماه گذشته به دنبال تنظيم برنامه هاي خود بوده ام .



الله وردي‌نژاد اذعان داشت: اعتقاد داريم كه حضور مشايي در اين برهه زماني براي انتخابات رياست جمهوري به صلاح كشور نبوده و باعث پس روي دركشور خواهد شد و لذا توصيه ما به وي اين بوده كه در عرصه سياسي وانتخابات آتي وارد نشود.



وي با بيان اينكه برخي نمايندگي‌‌‌هاي خود را در شهرستان‌ها و برخي استان‌ها راه‌اندازي كرده‌ايم ادامه داد: با تنظيم محور برنامه‌هاي خود و تعيين اعضاء كابينه خود سعي خواهيم كرد به نحو احسن در انتخابات شركت پيداكنيم.



دبير كل حزب اسلامي رفاه ايران در پايان با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سياسي كشور خاطرنشان كرد: اين طيف بايد عذرخواهي خود را ثابت كنند و با يك اصول مشخص در عرصه سياسي و انتخابات آتي حضور پيدا كنند.

۱۳۹۱/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...