نسخه چاپی

راه‌اندازی كانال كودكان بالای 12 سال

به‌زودی كانال امید شبكه كودك و نوجوان برای مخاطبان نوجوان بالای 12 سال راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از روابط ‌عمومی سیما، در ادامه برنامه راه‌اندازی شبکه کودک و نوجوان، کانال امید به کانال‌های پویا و نهال اضافه خواهد شد تا برای نخستین بار در ایران، نوجوانان دارای یک شبکه تلویزیونی مجزا شوند.

این کانال ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال است و با برنامه‌هایی در قالب‌های مختلف داستانی، تلویزیونی، اطلاع‌رسانی و نماهنگ، مصرف تلویزیونی آنان را تامین خواهد کرد.

همچنین 60 درصد برنامه‌های این شبکه دارای ساختار رئال و 40 درصد دارای ساختار انیمیشن و در گام ابتدایی، دست کم نیمی از برنامه‌ها ساخت ایران خواهند بود.

اکنون آزمون‌های فنی کانال امید در حال اجراست و در آینده‌ای نزدیک، پخش آزمایشی کانال امید از ساعت 14 تا 22 هر روز آغاز خواهد شد. بدین‌ترتیب نوجوانان خواهند توانست از طریق گیرنده‌های دیجیتال تلویزیون، این شبکه جدید را ببینند.

بنا به سیاست راهبردی شبکه کودک و نوجوان، کلیه برنامه‌های این کانال نیز بر اساس یک منظومه تربیتی تولید خواهند شد و رویکرد بنیادی کانال امید، «گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی میان نوجوانان با تکیه بر فعالیت‌ها و برنامه‌های حرفه‌ای پیشرفته و عمیق رسانه‌ای» خواهد بود.

بر اساس برنامه راه‌اندازی شبکه کودک و نوجوان که از اول مهر 1394 آغاز شده، ابتدا کانال‌های پویا ویژه خردسالان زیر 6 سال و نهال ویژه کودکان 6 تا 12 سال پخش آزمایشی خود را آغاز کردند و در 30 فروردین 1395 وارد پخش رسمی شدند.

این دو کانال با تفکیک ساعات زمانی، از ساعت 8 تا 14 و 14 به بعد، برنامه‌های خود را بر روی یک فرکانس پخش می‌کنند.

۱۳۹۵/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...