نسخه چاپی

دبیركل حزب‌موتلفه: برجام برای ایران حاصلی نداشت

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: در موضوع برجام ، ایران به تعهدات خود عمل كرد اما طرف مقابل در این زمینه كوتاهی كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر؛ محمد نبی حبیبی امروز در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار کرد: در تشکیلات حزب موتلفه اسلامی برنامه هایی برای جوانان تبیین شده است مواردی که مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می توانند شروع کننده جنگ نظامی باشند اما خاتمه آن به فرموده مقام معظم رهبری با آنان نیست و ایشان قدرت نظامی ایران را صریح اعلام کردند و امروز توانمندی های دفاعی، موشکی و برخورد با حمله های نظامی در حدی است که دشمن جرأت حمله ندارد و آمریکا نخواسته که حمله نکند بلکه جرأت آن را نداشته و می داند که پاسخش یکسان سازی کشورش با خاک است.

حبیبی تصریح کرد: دشمنان می خواهند مردم را بلغزانند و آنها را به این نتیجه برسانند که مدیریت با دین و روحانیت امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه در حزب موتلفه اسلامی، چشم انداز ۱۵ ساله را ترسیم کرده ایم تا به وضعیت مطلوب برسیم تاکید کرد: ۸۲ کارگروه تشکیل شده تا به وضعیت مطلوب ترسیم شده برسیم که اگر عملی شود اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری هم محقق می شود و حزبی که نسبت به مسائل اقتصادی بی تفاوت باشد حزب نیست و باید توانمندی خود را در حد اعلی نشان دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: معقدیم که در برجام امتیازات دو طرفه ای داده شده اما امتیازات طرف مقابل تنها روی کاغذ بوده است و ما تعهدات خود را در بحث برجام انجام دادیم و کوتاهی ها از سوی طرف مقابل بود.

وی افزود: معتقدیم که اگر برجام عملی شود امتیازات و خساراتی برایمان دارد اما در حال حاضر فقط خسارت های آن تحمیل شده و امتیازی حاصل نشده است چیزی که مقام معظم رهبری هم بر آن اشاره داشتند.

حبیبی گفت: در ۱۵ سال پیش و با تاکید مرحوم عسگراولادی ارتباط با نسل های پس از انقلاب آغاز شد و برای آنکه کارها به جوانان واگذار شود هم طراحی هایی داشتیم که به آنها نیز عمل کردیم البته ایرادها در تبلیغ حزب موتلفه را قبول دارم اما اینکه گفته می شود جوانان و مسائل آنها را درک نمی کنیم بی انصافی است و اکثر سمت ها و مسئولیت های حزب موتلفه اسلامی بر عهده جوانان است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با بیان اینکه انقلابی بودن را در چارچوب دین قبول داریم، خاطرنشان کرد: شهید مطهری اعلام کرد باید در عمل نشان دهیم که انقلابی هستیم و مواضع حزب موتلفه اسلامی در ماهیت دینی و انقلابی مطابق سال ۴۲ است و معتقدیم که تشکیلات این حزب نه تنها ضعیف نشده بلکه قوی تر از گذشته هم شده است.

۱۳۹۵/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...