نسخه چاپی

حادثه رانندگی برای ناظر فوتبال كشور

عکس خبري -حادثه رانندگي براي ناظر فوتبال کشور

پیشكسوت فوتبال مشهد در سانحه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد و مسئولان باشگاه پدیده امروز از وی عیادت كردند.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پدیده، عصر امروز جواد وطن خواه مدیرعامل باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری سرمربی، مجتبی سرآسیایی قائم مقام به همراه جواد طاری بخش مدیر رسانه ای و شریف پور معاون اجرایی باشگاه پدیده با حضور در منزل عباس آریک پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی از وی عیادت کردند.
در این بازدید آریک ضمن بازگو کردن روند درمانی خود گفت: خوشحالم که در این چند روز بزرگان ورزش استان از من سر زدند و جویای احوالم شدند.
وی افزود: به دلیل سانحه رانندگی که برایم رخ داد متاسفانه از ناحیه دست و پا و همچنین لگن به شدت آسیب دیدم و برای همین تا امروز چند عمل جراحی را پشت سرگذاشتم و باید یک عمل سنگین دیگر را نیز انجام دهم.
آریک ادامه داد: هزینه های عمل جراحی ام بسیار سنگین بوده است و متاسفانه هنوز از سوی بیمه نیز مبلغی را دریافت نکردم اما قول هایی را برخی از مسئولین داده اند تا بتوانم این هزینه ها را پرداخت کنم.
مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان نیز ضمن آرزوی بهبودی برای این پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: پیشکسوتان سرآمد ورزش هستند و وظیفه ماست تا به آنها رسیدگی کنیم.
وطن خواه افزود: تا جایی که در توانمان باشد کمک خواهیم کرد تا به لطف خداوند بتوانیم برای بهبودی شما کاری انجام دهیم.
عباس آریک چند روز قبل در یک سانحه رانندگی پس از بازگشت از نظارت مسابقات فوتبال ساحلی کشور از بندرگز بین تیم های ملوان بندر گز و ملوان انزلی در جاده قوچان مشهد دچار سانحه شدید رانندگی شد.

۱۳۹۵/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...