نسخه چاپی

ورود سامانه بارشی به كشور قبل از گرم شدن هوا

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی قبل از روند افزایش دما در كشور از غرب وارد كشور شده و در 4 استان می بارد.

به گزارش نما؛ امیر سرکرده در گفت و گو با میزان با اشاره به اینکه در سه روز آینده جو قالب در کشور آرام بوده و پدیده خاصی را نخواهیم داشت، گفت: در این مدت در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز،بوشهر و فارس شاهد افزایش ابر خواهیم بود. این پدیده منجر به بارش پراکنده در این مناطق می شود.

وی ادامه داد: در شرق کشور همچنان شاهد وزش بادهای 120 روزه خواهیم بود و در زابل این وزش منجر به کاهش کیفیت هوا و دید می شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی امروز دمای هوای تهران به 32 درجه بالای صفر می رسد و پدیده خاصی برای این شهر پیش بینی نمی شود.

سرکرده در پایان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از عصر پنج شنبه، گفت:با ورود این موج جدید شاهد بارش پراکنده باران در استان های آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان خواهیم بود.

وی در مورد موج جدید گرما به کشور گفت: از اواخر هفته گذشته شاهد روند کاهشی دما در کشور بودیم، اما دوباره از روز شنبه دما افزایش می یابد و این روند افزایشی محسوس بوده و هموطنان آن را حس خواهند کرد.

۱۳۹۵/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...