نسخه چاپی

درخشش بانوی ایرانی در ورزش ووشو

در ادامه سومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا خدیجه آزادپور با شكست حریفان خود مدال نقره مسابقات را از آن خود كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، در ادامه سومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا در «هوشی مینه ویتنام» خدیجه آزادپور سومین مدال تیم ملی ووشوی ایران را کسب کرد.


آزادپور در فینال وزن 65- کیلوگرم در یک مصاف پایاپای و بسیار نزدیک با نماینده چین در راند سوم تنها با اختلاف یک امتیاز نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره رسید.


این سومین مدال تیم ملی ووشوی ایران در این رقابت‌ها است.


صدیقه دریایی در وزن 60- کیلوگرم ساندای بانوان موفق شد در 2 راند پیاپی و با قدرت نماینده هند را شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد.


در بخش تالو در اجرای فرم «دائو شو» بانوان، نفیسه پورگنجی ووشوکار 15 ساله کشورمان با کسب امتیاز 55/9 در جایگاه چهارم قرار گرفت. در این فرم هانیه رجبی با امتیاز 10/9 به کار خود پایان داد.


در فرم «چانگ چوان» مردان فرشاد عربی با ناداوری محض از کسب مدال باز ماند چرا که داوران با ارائه امتیاز مشابه 65/9 برای نماینده‌های ویتنام، ماکائو و کره عملا عربی را با امتیاز 64/9 از مدال دور کردند. داوران در دادن امتیاز نماینده کره با تعلل بیش از حد و دستکاری امتیازات در مانیتور، وی را در جمع مدال آوران قرار دادند. به هر حال عربی با این شرایط در جایگاه پنجم قرار گرفت.


احسان پیغمبری در فرم «گون شو» با امتیاز 61/9 و علی وطن خواه در فرم «تای چی جین» با امتیاز 47/9 کار خود را به اتمام رساندند.

۱۳۹۱/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...