نسخه چاپی

تكذیب خانواده شهید لاجوردی در خصوص وجود اختلاف در دعوت سخنران مراسم

عکس خبري -تکذيب خانواده شهيد لاجوردي در خصوص وجود اختلاف در دعوت سخنران مراسم

از ابتدا قرار بود حجت الاسلام و المسلمین رییسی برای سخنرانی در این مراسم دعوت شود و ایشان نیز با نظر لطف این دعوت را پذیرفتند.

به گزارش نما و به نقل از سایت هفته نامه شما، مرتضي صالحي رييس ستاد برگزاري مراسم شهيدان شهريورماه با رد شايعه اختلاف نظر در اين ستاد در خصوص دعوت سخنران گفت: از ابتدا قرار بود حجت الاسلام و المسلمين رييسي براي سخنراني در اين مراسم دعوت شود و ايشان نيز با نظر لطف اين دعوت را پذيرفتند.
اين همرزم شهيدان با تكذيب ادعاهايي كه در خصوص دعوت حزب موتلفه اسلامي از حجت الاسلام ناطق نوري در رسانه ها منتشر شده است، خاطر نشان كرد: ستاد متشكل از ياران و خانواده شهيدان لاجوردي، اندرزگو و عراقي بود و در فضايي دوستانه جلسات آن تشكيل شد و اختلافي نيز در خصوص انتخاب سخنران بروز نكرد و حزب موتلفه نيز چنين پيشنهادي را مطرح نكرده بود.
دكتر حسين لاجوردي فرزند شهيد و نماينده خانواده اش در اين ستاد نيز با ابراز تعجب از نشر چنين اخبار كذبي بر فضاي دوستانه ستاد مراسم صحه گذاشته و به خبرنگار "شما" گفت: با توجه به سوابق حجت الاسلام و المسلمين رييسي و جايگاه ايشان از ابتدا دعوت از معاون اول قوه قضائيه مورد توافق همه اعضاي ستاد بود و تغييري در دعوت سخنران رخ نداده است.
وي تصريح كرد كه با توجه به اينكه اساسا دعوتي از حجت الاسلام و المسلمين ناطق نوري صورت نگرفته بود، خبر تهديد خانواده در صورت عدم لغو سخنراني وي كذب مي باشد.
لازم به ذكر است يك سايت خبري با انتشار خبر كذبي مدعي شده بود: حزب موتلفه از علی اکبر ناطق نوری دعوت کرد تا بعنوان سخنران اصلی در مراسم حضور یابد و به سخنرانی بپردازد اما ظاهرا سخنرانی ناطق نوری لغو شده است و ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه جایگزین ناطق نوری شده است.
همچنين اين سايت خبري مطالب كذب ديگري را بر اساس اين فرض در ادامه آورده بود كه از جمله آن تهديد خانواده شهيد لاجوردي مبني بر عدم شركت در اين مراسم در صورت لغو نكردن سخنراني ناطق نوري بود!

۱۳۹۱/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...