نسخه چاپی

تصادف خونین در اتوبان آلابامای آمریكا

عکس خبري -تصادف خونين در اتوبان آلاباماي آمريکا

سرعت غیر مجاز راننده، جان همسر و فرزند متولد نشده‌‌اش را گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، پلیس راه آلاباما اظهار داشت:‌ در ساعت 22:10 دیشب حادثه تصادف در اتوبان اصلی آلاباما به آتش نشانی اعلام شد و ماموران آتش نشانی به علت ترافیک ایجاد شده با تاخیر 20 دقیقه‌ای به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان و پلیس در محل تصادف دلخراش مشاهده شد که راننده خودرو به شدت با گاردریل برخورد کرده و پس از آن دچار آتش سوزی می‌شود. سرعت بالای راننده کنترل خودرو را از تعادل خارج می‌کند وباعث بروز حادثه دلخراشی می‌شود.

پلیس آلاباما گفت: راننده به همراه همسر باردارش داخل خودرو بوده که او نیز به شدت آسیب دیده بود و قبل از رسیدن اورژانس به محل تصادف جانش را از دست داد.

راننده نیز به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر در کما است و در شرایط بسیار وخیمی به سر می‌برد.

آمبر برنز، همسر 24 ساله راننده که باردار هم بوده، در اثر خونریزی مغزی جانش را از دست می‌دهد و کدی، راننده خودرو در شرایطی با مرگ و زندگی می‌جنگد که نمی‌داند همسر و فرزند متولد نشده‌اش در تصادف دلخراش جانشان را از دست داده‌اند.

پلیس راه آلاباما در پایان افزود:‌ تنها سرعت غیر مجاز راننده عامل این حادثه خونین بوده است.

آلاباما یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا و بیست‌و دومین ایالتی است که به ایالات متحده آمریکا پیوست. این ایالت از شمال با تنسی، از شرق با جورجیا، از جنوب با فلوریدا و خلیج مکزیک و از غرب با میسیسیپی هم‌مرز است.

۱۳۹۵/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...