نسخه چاپی

واریز یارانه‌هایی كه به اشتباه حذف شدند

نمایندگان مجلس با تصویب پیشنهادی برای الحاق به بودجه 95 دولت را موظف كردند تا یارانه‌ بگیرانی را كه به اشتباه حذف شدند برگردانند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: نمایندگان مجلس با تصویب پیشنهادی برای الحاق به بودجه 95 دولت را موظف کردند تا یارانه‌ بگیرانی را که به اشتباه حذف شدند برگردانند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بند ط تبصره 14 را با 144 رای موافق، 16 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در مجلس تصویب کرده که بر اساس آن یک عبارت به قانون بودجه 95 اضافه شده و به شرح زیر اصلاح می‌شود.

بر اساس اصلاح انجام شده در قانون بودجه 95 دولت موظف است پس از تصویب این قانون، نسبت به ثبت نام افرادی که موفق به ثبت نام برای دریافت یارانه نشده‌اند اقدام و پس از ثبت نام نسبت به پرداخت یارانه‌ی آنان و یا یارانه‌ی آنها که به اشتباه حذف گردیده است، اقدام کند.

ثبت نام در فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در توضیح پشنهادش گفت: در جریان ثبت نام یارانه دولت به اشتباه برخی را حذف کرد و یا این که مثلا از چهار عضو یک خانواده یک نفر به اشتباه درج نشده است. این ها بیشتر برای خانواده‌های فقیر و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است که مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است و لازم است دولت این اشتباه را تسهیل کند.

۱۳۹۵/۶/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...