نسخه چاپی

مردانی از دولت كه امشب به تلویزیون می‌آیند

در دومین روز از هفته دولت، پنج تن از وزرا و معاونان رییس‌جمهور به برنامه‌های گفت‌وگو محور و مستند تلویزیون می‌آیند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، برنامه «متن، حاشیه» با حضور شهیندخت مولاوردی، معاون زنان و خانواده رییس‌جمهور به بررسی عملکرد معاونت زنان و خانواده در دولت یازدهم می‌پردازد. این برنامه چهارشنبه، سوم شهریور ساعت 22:20 روانه آنتن شبکه سه سیما می شود.



«یک روز یک وزیر» در شبکه مستند هم در دومین قسمت مخاطبان را با یک روز کاری وزیر دادگستری آشنا می‌کند.



محمدحسین آئینه، تهیه‌کننده و کارگردان «یک روز یک وزیر» درباره قسمت دوم این مجموعه گفت: در این قسمت با حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری یک روز تا شب همراه شده ایم و اکثر تصاویر این قسمت در وزارتخانه ضبط شده است.



وی افزود: یک روز کاری آقای پورمحمدی شامل جلسه با معاونان وزارت دادگستری،نشست خبری با خبرنگاران ، حضور در نشست هیئت دولت و امور روزانه وزارتخانه بود که مخاطبان در این مستند شاهد فعالیت روزانه این وزیر دولت یازدهم خواهند بود.



زمان پخش مستند یک روز یک وزیر از زندگی و کار وزیر دادگستری چهارشنبه سوم شهریور ساعت 22:30 است. این قسمت پنجشنبه چهارم شهریور ساعت 15:30 بازپخش می شود.



در روز سوم شهریور همچنین آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی در برنامه «نگاه یک» به تشریح وضع مسکن، توسعه شهرها می‌پردازد و گفت و گوی خبری شبکه دو سیما تریبون را به امیری، معاون رییس جمهور در امور مجلس می سپرد.



در تیتر امشب شبکه خبر نیز سورنا ستاری، معاون علمی و فن آوری رییس جمهوری پیشرفت های علمی کشور و جایگاه ایران در منطقه و جهان را تشریح خواهد کرد.

۱۳۹۵/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...