نسخه چاپی

زمان‌ اعلام‌ قیمت‌‌ نهایی‌ مسكن‌ مهر پردیس

مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس با تاكید بر این كه شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت هر متر صدهزار تومان مسكن مهر پردیس را تكذیب می‌كنم گفت: قیمت نهایی تا پایان ماه جاری اعلام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سعید غفوری در نشست خبری صبح امروز با بیان اینکه افتتاح و تحویل واحدهای مسکونی در مسکن مهر پردیس ادامه دارد ، گفت: چندی پیش توانستیم 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر پردیس در فاز 11 را به افتتاح برسانیم و هفته آینده هم 1134 واحد از فاز 3 به افتتاح می‌رسد.

وی ادامه داد: هفته آینده تمام واحدها با کلیه خدمات روبنایی و زیربنایی در محله پردیسان به متقاضیان تحویل داده می‌شود. همچنین 2 مجتمع تجاری و 3 باب مدرسه هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

غفوری با بیان اینکه افتتاح در پاییز هم تعدادی واحد مسکن مهر در فازهای 8، 5 و 9 به افتتاح می‌رسد و همچنین واحدهای باقیمانده فاز 11 هم تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه فاز 8 ، 25 هزار واحد مسکونی دارد، گفت: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که واحدها را با تمام خدمات زیربنایی و روبنایی به مردم تحویل دهد. در حال حاضر بسیاری از واحدها آماده تحویل هستند اما خدمات زیربنایی ندارد و قبل از اینکه خدمات زیربنایی آنها را تامین نکرده باشیم نمی‌توانیم این واحدها را تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر پردیس چقدر اعتبار می‌خواهد؟ ، گفت: برآورد ما این است که برای تکمیل خدمات زیربنایی برای امسال 493 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که از این مبلغ 100 میلیارد تومان را هزینه کرده‌ایم اما برای تامین مابقی این رقم نیاز به حمایت سایر دستگاه‌ها را داریم.

وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل خدمات روبنایی 252 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی درباره استقبال مردم از افتتاح‌های فاز 11 مسکن مهر پردیس گفت: ‌4 هزار و 550 واحد مسکونی فاز 11 به افتتاح رسیده است اما تعداد کمی از متقاضیان از واحدهای به افتتاح رسیده استقبال کردند و در حال حاضر تعداد کمی از متقاضیان در این واحدها سکونت دارند.

وی ادامه داد: همچنین خوشبختانه یا متاسفانه قراردادهای پنج برگه این فاز سر از بنگاه‌ها در آورده است.

غفوری با بیان اینکه به زودی وارد فازهای پنج و یک برای ادامه ساخت و تحویل می‌شویم. فاز پنج، 5700 واحد دارد که پس از افتتاح فاز 3، افتتاح‌های فاز پنج را شروع می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تاکید بر اینکه تدابیری را برای بدحساب‌ها اندیشیده‌ایم که به زودی اعلام خواهیم کرد گفت:‌ نمی‌توانیم به دلیل اینکه بد حساب‌ها آورده خود را واریز نمی‌کنند واحدهای مسکونی آماده تحویل را فیریز کنیم بنا بر این باید تدابیری برای بدحساب‌ها بیندیشیم که به زودی تصمیمات درباره بدحساب‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین درباره قیمت نهایی فازهایی که هنوز به افتتاح نرسیده اند گفت: اخیراً شایعاتی در یک رسانه مبنی بر افزایش قیمت هر متر 100 هزار تومان منتشر شده است که این خبر را قویاً تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: این خبر به نقل از کسی منتشر شده که خود را عضو هیات رئیسه شرکت پیمانکاری اعلام می‌کند در حالی است که این فرد در هیچ یک از شرکت‌های پیمانکاری حضور ندارد.

وی با بیان اینکه فشارهایی از سوی برخی افراد وارد می‌شود که ما افزایش قیمت ایجاد کنیم گفت: ما به طور قطع زیر بار این فشارها نمی‌رویم و قیمت نهایی طوری برآورد می‌شود که هم به نفع پیمانکار باشد و هم فشاری بر روی متقاضی وارد نشود.

غفوری ادامه داد: گروه‌های فنی برآوردی از قیمت نهایی واحدهای تکمیل نشده به دست آورده‌اند که پایان همین ماه قیمت‌ها را اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه هرکدام از این قیمت‌های نهایی براساس فاز و متراژ خانه‌ها عدد متفاوتی است گفت: تاکید می‌کنم این قیمت‌ها که به زودی اعلام می‌شود برای امسال است و با احتساب نرخ روز است. بدیهی است که اگر متقاضی بدحسابی کند و پرداخت آورده خود را به زمان دیگری موکول کند مشمول قیمت‌های جدید خواهد شد.

وی همچنین از انعقاد قرارداد مشارکتی با بانک مسکن و شرکت سرمایه آباد به ارزش هزار میلیارد تومان برای ساخت مراکز تفریحی و تجاری در سایت پردیس خبر داد و گفت: این پروژه در راستای تکمیل خدمات روبنایی فاز 11 مسکن مهر پردیس است که باعث ایجاد ارزش افزوده برای خانه های پردیس می‌شود.

غفوری ادامه داد: امیدواریم این قرارداد در هفته دولت و در مراسم افتتاح واحدهای جدید با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شود.

وی همچنین تاکید کرد: متقاضیان و مردم تنها به اخباری که از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و مقامات مسئول منتشر می‌شود اعتماد کنند و شایعاتی که اخیراً در مورد افزایش نامتعارف قیمت برخی از واحدهای مسکن مهر پردیس منتشر می‌شود توجه نکنند.

۱۳۹۵/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...