نسخه چاپی

اشجاری؛

اگر پای اسكوچیچ به استقلال باز شود تیم را ده سال عقب می برد

بازیكن سابق استقلال و كنونی شهرداری فومن گفت: «این استقلال تیم خوبی خواهد شد به شرطی كه حداقل تا نیم‌فصل تحمل كنند.»

به گزارش نما به نقل ا زجام نیـوز، استقلال دو بازی تدارکاتی با تیم های دسته دومی پاس همدان و شهرداری فومن برگزار کرد ولی نتوانست این تیم ها را نیز شکست دهد.

خیلی ها از تیم علیرضا منصوریان انتقاد کرده اند و حداقل انتظار داشتند مقابل تیم های دسته دومی به برتری برسد، در تیم شهرداری فومن یک چهره آشنا به چشم می‌خورد که سابقه بازی در خود استقلال و تیم‌ملی را دارد.

این بازیکن کسی نیست جز حسن اشجاری که پس از سال‌ها بازی در تیم های مختلف از جمله استقلال برای تیم شهرش بازی می‌کند.



حرف های اشجاری را در ادامه بخوانید:‌



* ‌حسن آقا هنوز هم فوتبال بازی می‌کنی؟

- من سنی ندارم و سال های سال می‌توانم بازی کنم. متاسفانه یک سری اتفاقات در ملوان افتاد که از لیگ برتر دور شدم و آمدم برای تیم شهرم بازی می‌کنم.



*‌ یقه استقلال را هم که گرفتید؟‌

- ما کی باشیم که یقه استقلال را بگیریم. هر دو تیم خوب بازی کردند و مساوی شد اما من می خواهم یک چیزی را مطرح کنم که خواهشا بنویسید.



* بفرمایید؟‌

- متاسفانه عده ای پس از بازی اسم تیم ما را تیم محلی، تیم ناشناس و القاب دیگر مطرح کرده اند که اصلا درست نیست. من اجازه نمی‌دهم به تیم شهرم توهین کنند. شاید این عده نمی‌دانند که شهرداری قهرمان لیگ دسته سوم کشور شده و در لیگ دو حضور دارد. لیگ دویی که الان کلی تیم های لیگ برتری از جمله پاس، داماش و چندین تیم دیگر در آن حضور دارند. باید به هر تیمی احترام گذاشت و آن را تیم دستگرمی ندانست. من متاسفم برای عده ای که چنین بحث‌هایی را مطرح کردند.



* ‌شاید خواستند یک جورهایی به تیم منصوریان کنایه بزنند و بگویند تیمش مشکل دارد؟

- اول اینکه ما با نصف تیم استقلال بازی کردیم و تیم اصلی نبود. این استقلال تیم خوبی خواهد شد به شرطی که حداقل تا نیم‌فصل تحمل کنند. علی آقا (منصوریان) کارش را بلد است منتهای مراتب هنوز بازیکنان جدید در تیم جا نیفتاده‌اند و نمونه اش بختیار رحمانی است. هنوز بختیار فولاد و تراکتورسازی نشده است و به زمان نیاز دارد. بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و با یک اشتباه تحت فشار قرار می‌دهند و با یک گل کلی بزرگت می‌کنند. فراموش نکنید استقلال یازده، دوازده تغییر داشته و زمان می‌برد که هماهنگ شود. من به عنوان یک بازیکن سابق استقلال از هواداران خواهش می‌کنم از تیم به خصوص شخص منصوریان حمایت کنند چون استقلال آینده روشنی دارد.



* خیلی ها اعتقاد دارند پیروزی در دربی می‌تواند استقلال را زنده کند؟‌

- بحث دربی را اصلا به بازی معمولی ربط ندهند. مطمئن باشید تیم ضعیف یا نتیجه نگرفته بهتر کار خواهد کرد. من نظرم این است که برد ماشین‌سازی می تواند استقلال را به لیگ برگرداند. تیم های منصوریان همیشه شروع خوبی ندارند ولی رفته رفته بهتر می‌شوند. کارنامه منصوریان مشخص است و باید به او فرصت دهند و حمایت کنند تا خودش را ثابت کند.



* ‌پس به عنوان یک استقلالی اعتقاد داری باید حمایت کنند؟‌

- قطعا این طور است ولی متاسفانه عده ای دلال هر روز یک بحثی را مطرح می کنند. همین اسکوچیچ که یک سال شانسی در ملوان نتیجه گرفت کلی آدم دارد که تلاش می کنند دوباره به ایران برگردانند. بحث استقلال را هم به راه انداخته اند و این مربی را می‌خواهند به لیگ ایران بیاورند. در فولاد او را همه شناختند و دیدند چه کار کرد. من دوست دارم همه حرف‌هایم را در مورد این مربی که دو سال در فولاد همه چیز را ثابت کرد بنویسید. او اگر پایش به استقلال باز شود استقلال را ده سال عقب می‌برد. او تازه یاد گرفته بود چه کار کند و از هواداران و مسئولان استقلال می خواهم اسم این مربی را نیاورند و اجازه ندهند حرفش زده شود. از بلوک شرق اروپا مربیان خوبی مثل برانکو، کرانچار و حتی لوکا بوناچیچ که شخصیت تندی داشت به فوتبال ایران آمدند و کمک کردند. ولی اسکوچیچ داشت فولاد را نابود می کرد که زود متوجه شدند و قراردادش را تمدید نکردند تا تیم‌های دیگر هم جذبش نکنند.



* ‌چرا استقلال مقابل تیم های دسته دومی هم نتیجه نمی‌گیرد؟

- بازی های تدارکاتی همین است اتفاقات زیادی رخ می دهد در ضمن گفتم استقلال هنوز هماهنگ نشده است.



* ‌ظاهرا از تیم شما هم چند نفر را چشم منصوریان گرفته؟

- بعید می دانم چون اگر این اتفاق می افتاد به من می‌گفت این بحث ها را دلالان به راه می‌اندازند.



* ‌راستی شما را به عنوان سرمربی معرفی کرده بودند در حالی که علی فلاح سرمربی است.

- من متوجه نشدم و من بازیکن هستم و آقای فلاح سرمربی هستند. نمی دانم چرا این حرف را زده اند!



* لیگ دو را چطور می‌بینی؟‌

- متاسفانه برنامه ریزی درستی نشده و حضور 36 تیم در سه گروه و در ادامه صعود چهار تیم از هر گروه و مجددا انجام بازی های گروهی دیگر ظلم به لیگ دو است که باید فکری به حالش کنند و حداقل از سال آینده مثل لیگ برتر و لیگ یک در یک گروه برگزار کنند تا حق تیمی ضایع نشود.

۱۳۹۵/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...