نسخه چاپی

واكنش‌ها به قرعه‌كشی لیگ قهرمانان اروپا

مدیران و مسئولان تیم‌های اروپایی واكنش‌هایی به قرعه تیم‌شان در لیگ قهرمانان داشتند.

به‌ گزارش نما به نقل از ‌ایسنا، قرعه‌کشی فصل جدید مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (پنجشنبه) برگزار شد و ۳۲ تیم راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها حریفان خودشان را شناختند.

یکی از تقابل‌های جالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیدار منچسترسیتی و بارسلونا خواهد بود؛ جایی که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی فرصت دیدار مجدد با تیم سابق خود یعنی بارسلونا را خواهد داشت. او البته زمانی که هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت با بارسلونا دیدار کرده بود.

سرمربیان و مدیران تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا نسبت به قرعه‌کشی شب گذشته واکنش‌هایی داشتند.

بگریستین : سیتی شانس بیشتری نسبت به بارسا ندارد

مدیر باشگاه منچسترسیتی که اسپانیایی است، در واکنش به قرعه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و همگروهی با بارسلونا، گفت‌: این قرعه کابوسی برای ما محسوب نمی‌شود. ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و می‌دانیم که با چه تیم‌هایی قرار است بازی کنیم. لیگ قهرمانان اروپا تورنمنت سخت و ویژه‌ای محسوب می‌شود. شما برای موفقیت به شانس نیاز دارید و ما فصل گذشته دو بازی با گلادباخ داشتیم که هر دو هم سخت بود. امسال هم با آنها روبرو خواهیم شد. سلتیک نیز تیم قدرتمندی است که در خانه شکست دادن آن کار سختی محسوب می‌شود. درباره بازی با بارسلونا هم باید بگویم که این بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. بارسلونا مدعی گروه است ولی در مقابل ما شانس زیادی برای برد ندارد. در پایان باید بگویم که هدف ما این است که عملکردی بهتر از فصل گذشته داشته باشیم.

مونچی: هدف سویا صعود از گروه است

مدیر باشگاه سویا در واکنش به قرعه تیمش گفت‌: با توجه به این که به دلیل اسپانیایی بودن با رئال و بارسا نمی‌توانستیم روبه‌رو شویم باید بگویم که با سخت‌ترین قرعه مواجه شدیم. یوونتوس را به خوبی می‌شناسیم چرا که تیم شناخته شده‌ای است و امیدواریم که به همراه آنها به مرحله بعد راه یابیم. دیگر نمی‌خواهیم سوم شویم و به لیگ اروپا برسیم. حداقل برای امسال نه. حداقل هدفمان صعود از گروه به مرحله بعد است.

پرس: تلاش برای قهرمانی در ذات رئال است

رییس باشگاه رئال‌ مادرید نیز در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: برای باشگاهی مثل رئال‌ مادرید قهرمانی و تلاش برای رسیدن به این هدف در ذات باشگاه محسوب می‌شود. ما همیشه در رئال‌ مادرید برای کسب موفقیت تلاش می‌کنیم. به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان خواهیم شد و تلاش می‌کنیم که نه تنها لیگ قهرمانان اروپا،‌ بلکه به تمام جام‌های ممکن برسیم.

پرس همچنین به کریستیانو رونالدو بابت کسب عنوان "بهترین بازیکن فصل قبل اروپا" تبریک گفت‌ و برای او در ادامه فصل جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

۱۳۹۵/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...