نسخه چاپی

چهارمین روز درگیری در طرابلس

ادامه درگیری در شهر طرابلس در شمال لبنان برای چهارمین روز متوالی و كشته شدن 4 نفر از جمله یك روحانی از آخرین اخبار امنیتی لبنان به شمار می رود.

به گزارش مهر به نقل از المنار، درگیری طرفداران و مخالفان نظام سوریه در شهر طرابلس واقع در شمال لبنان همچنان در برخی محله های این شهر ادامه دارد.

این درگیری در ساعت 2 نیمه شب در منطقه باب التبانه و جبل محسن با تیراندازی و حمله خمپاره ای آغاز شد. نیروهای ارتش لبنان وارد این درگیری شدند و به حملات افراد مسلح پاسخ دادند.

همچنین از شب گذشته تا صبح امروز افراد مسلح چندین مغازه را در طرابلس به آتش کشیدند.

الیوم السابع نیز گزارش داد شب گذشته در پی درگیری شدید میان اهل تسنن و شیعیان طرابلس "شیخ خالد البرادعی" روحانی 28 ساله بر اثر تیراندازی افراد مسلح کشته شد.

النشره نیز گزارش داد که در درگیری شب گذشته سه نفر از جمله یک طفل کشته شد و چهار نفر دیگر زخمی شدند. شدت این درگیری به حدی بود که عبور و مرور در طرابلس را با مشکل مواجه کرده بود و تنها صدای خودروهای آتش نشانی و آمبولانس شنیده می شد.

این درگیری که وارد چهارمین روز خود شده است تاکنون17 کشته و 86 زخمی بر جا گذاشته است. ناآرامی های شمال لبنان در حالی ادامه دارد که ارتش این کشور از تمام گروه های سیاسی خواسته است از رویدادهای منطقه برای تسویه حساب های شخصی سوءاستفاده نکنند.

۱۳۹۱/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...