نسخه چاپی

خانواده والیبال نگران نباشد/از بهترین تجهیزات پزشكی استفاده كردیم

عضو تیم ملی والیبال كشورمان صبح امروز در بیمارستان اختر توسط دكتر سهراب كیهانی متخصص ارتوپدی و عضو كمیته درمان فدراسیون پزشكی ورزشی تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، آرش کمالوند یکی از ارکان موفقیت های اخیر تیم ملی والیبال در رقابت های جام ملت های آسیا و پیکارهای جام جهانی چندی پیش از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و با توجه به عمل جراحی صورت گرفته، 9 ماه دور از میادین خواهد بود و این بدان معناست که کمالوند در رقابت های گزینشی المپیک و حتی در صورت صعود تیم ملی به پیکارهای المپیک لندن قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
با وجود این دکترسهراب کیهانی درباره این عمل جراحی، گفت: کمالوند از ناحیه رباط داخلی، رباط صلیبی و همچنین مینیسک خارجی دچار پارگی شده بود اما خوشبختانه عمل جراحی او فوق العاده موفقیت آمیز بود و این ملی پوش خوب والیبال کشورمان پس از 9 ماه قادرخواهد بود با قدرت به میادین برگردد.
کیهانی تصریح کرد: نکته ای که ورزشکاران و بویژه ملی پوشان عزیز رشته های مختلف ورزشی باید به آن توجه داشته باشند که علاوه بر توانایی بالای پزشکان کشورمان در تخصص های مختلف، در حال حاضر و در زمینه ارتوپدی بهترین امکانات روز دنیا را ما مورد استفاده قرار می دهیم و نباید در این زمینه هیچ گونه تردیدی داشته باشند.

وی ادامه داد: پیش از این بازیکنانی همچون سامان ویسی ملی پوش بسکتبال و امیدرضا روانخواه بازیکن تیم فوتبال استقلال قصد انجام عمل جراحی در خارج از کشور را داشتند اما ما در ایران به بهترین شکل آنها را مورد عمل جراحی قرار دادیم و بدون هیچ گونه مشکلی در حال پیگیری ورزش حرفه ای خود هستند.

کیهانی خاطرنشان کرد: در رابطه با آرش کمالوند این اطمینان را به خانواده والیبال و جامعه ورزش می دهیم که عمل جراحی امروز با استفاده از آخرین تجهیزات روز پزشکی دنیا با بالاترین دقت و کیفیت صورت گرفت و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...