نسخه چاپی

لیلا رجبی:برای همیشه دوومیدانی را كنار می‌گذارم

عکس خبري -ليلا رجبي:براي هميشه دووميداني را کنار مي‌گذارم

دوومیدانی‌كار كشورمان در المپیك ۲۰۱۶ گفت: مهاجرشجاعی هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت و من از او ناراحت شدم، به خاطر همین از او شكایت می‌كنم.

به گزارش نما، لیلا رجبی در گفت‌وگو با میزان، درباره شایعه خداحافظی‌اش از ورزش قهرمانی اظهار داشت: برای همیشه از ورزش قهرمانی کناره‌گیری می‌کنم و دوومیدانی را کنار می‌گذارم. در این مدت نامهربانی‌های زیادی دیده‌ام و دیگر تحمل این مسائل را ندارم.

وی افزود: تغییر تابعیت من به خاطر پول نبود و من به خاطر همسرم و دین اسلام به ایران آمدم. اما متاسفانه مهاجرشجاعی هر آنچه دلش خواست را درباره من گفت من از او ناراحت شدم و هیچ عذرخواهی هم انجام نداد. قصد دارم از مهاجرشجاعی شکایت کنم تا درباره صحبت‌هایش پاسخگو باشد.

دوومیدانی‌کار المپیکی کشورمان تصریح کرد: هیچ کسی جلودار این آقا نیست و به هر کسی هم اعتراض می‌کنیم پاسخی نمی‌شنویم. با این شرایط ترجیح می‌دهم ورزش قهرمانی را بری همیشه کنار بگذارم اما از حق خودم نمی‌گذرم و از مهاجرشجاعی شکایت خواهم کرد.

رجبی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تا به امروز نه خانه‌ای به من داده‌اند و نه ماشینی و به کسی هم بدهکار نیستم و آنچه در توان داشتم برای ایران به کار گرفته‌ام امیدوارم مردم در طول این سال‌ها از من راضی بوده باشند.

۱۳۹۵/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...