نسخه چاپی

كسب‌وكار شرم‌آور خانواده ترامپ

روزنامه آمریكایی نیویورك‌تایمز در مطلبی به تشریح شغل شرم‌آور خانواده دونالد ترامپ در دهه 70 میلادی پرداخت.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی نیوز نوشت: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش گسترده‌ای را برای جلب نظر سیاهان آمریکا و جمع‌آوری رأی از این قشر آغاز کرده است. این در حالی است که خانواده ترامپ سابقه‌ای نگران‌کننده در طرد سیاهان آمریکا دارند.

کسب‌وکار شرم‌آور خانواده ترامپ از جمله دونالد ترامپ و پدرش "فِرِد" زمین‌خواری و تصاحب اموال سیاه‌پوستان بود. روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در مطلبی که در شماره روز گذشته منتشر کرد به تشریح شغل شرم‌آور خانواده ترامپ در دهه 70 میلادی پرداخت.

در بخشی از مطلب روزنامه نیویورک‌تایمز آمده است: در اوایل دهه 1970 میلادی، گروه املاک ترامپ و پدرش به هر ترفندی سعی در تصاحب زمین و املاک سیاه‌پوستان آمریکا داشتند. همچنین کارمندانی که برای ترامپ کار می‌کردند حق تهیه خانه اجاره‌ای برای سیاهان را نداشتند و در صورتی که سیاه‌پوستان شرایط لازم را برای تهیه خانه داشتند، نامه‌ای رنگی (letter c) را ضمیمه قرارداد آن‌ها می‌کردند.

تبعیض نژادی ترامپ درنهایت موجب تشکیل پرونده‌ای قطور در وزارت دادگستری نیویورک شد و او با پرداخت غرامت رویه خود برای اجاره آپارتمان به سیاهان و تصاحب اموال آن‌ها پایان داد.

۱۳۹۵/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...