نسخه چاپی

6 كشته و 6 زخمی حاصل حملات به صعده

شهادت و زخمی شدن ۱۲ شهروند یمنی، اعزام ۴۰۰ مزدور سعودی به جزایر نزدیك سومالی برای انتقال به نجران و هدف قرار دادن مواضع سعودی ها در جیزان توسط یمنی ها از جمله اخبار امنیتی یمن است.

به گزارش نما به نقل از مهر، جنگنده های متجاوز سعودی همچنان به بمباران مناطق مختلف یمن و به خاک و خون کشیدن شهروندان بی دفاع این کشور ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش جنگنده های رژیم متجاوز سعودی منطقه کتاف در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین شهروند یمنی شد. در پی این تجاوز جنگنده های سعودی ۶ نفر به شهادت رسیدند و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز اعلام کرد که سعودی ها تعدادی از مزدوران را از طریق عدن و حضرموت به نجران منتقل می کنند؛ نیروهای سعودی ۴۰۰ مزدور را به وسیله قایق به جزایر نزدیک به سومالی اعزام کردند تا از آنجا از طریق بالگرد به نجران منتقل شوند.

همچنین مزدوران سعودی تجهیزات پزشکی بیمارستان الجذام در تعز را به سرقت می برند. به علاوه مزدوران سعودی چندین منطقه را در مأرب هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار دادند.

جنگنده های سعودی منطقه الطلعه واقع در نجران را ۵ نوبت هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

از سوی دیگر نیز ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی را در الشبکه، السوده و القرن واقع در جیزان هدف قرار دادند.

همچنین مراکز تجمع مزدوران سعودی در منطقه الحول در نهم واقع در استان صنعا نیز هدف حملات موشکی و خمپاره ای رزمندگان یمنی قرار گرفت.

۱۳۹۵/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...