نسخه چاپی

عضو كمیسیون كشاورزی مجلس

قول نوبخت برای پرداخت غرامات كشاورزان تا پایان شهریور

عضو كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: معاون رئیس‌جمهور قول قطعی برای پرداخت غرامات كشاورزان تا پایان شهریورماه را به كمیسیون كشاورزی داده است.

به گزارش نما عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در مورد پرداخت غرامات کشاورزان هنوز مسئله کسری بودجه مطرح بوده اما با توجه به مشکلات بسیار زیادی که برای کشاورزان به‌وجود آمده برای خارج نشدن افراد از چرخه تولید باید سریعاً از روش‌های مختلف برای مشکلات این بخش اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه حدود 200 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تمام خسارات کشاورزان در سراسر کشور نیاز است، تصریح کرد: برای تأمین این بودجه راهکارهای مختلفی پیشنهاد شده که چاپ اوراق قرضه ملی و چاپ پول از جمله آنها بوده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: وزیر کشور نیز به معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کتبی داشته که موضوع پرداخت خسارات در اولویت قرار گیرد اما رئیس سازمان برنامه و بودجه قول قطعی به کمیسیون کشاورزی مجلس داده که این مبلغ را تا پایان شهریور تأمین اعتبار کرده و در بین کشاورزان توزیع شود.

حاتمیان در ارتباط با روند پیشرفت بررسی لایحه‌های کشاورزی برنامه ششم توسعه، خاطرنشان کرد: اصلاحیه‌های این برنامه در بخش‌های مختلف در زیر بخش‌های کمیسیون‌ها در حالب بحث بوده و مباحث ریز و تخصصی آن در دست بررسی است.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد تأکید است بررسی هدررفت آب مجازی است که برای آن بحث شده اما راه‌حل مطرح نشده و راهکارهای آن هنوز قطعی نیست.

۱۳۹۵/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...