نسخه چاپی

ترقي:

دولت‌ باید روحیه خدمت را تا آخرین لحظه حفظ كند

عکس خبري -پيش بيني پيروز دور دوم انتخابات از نگاه ترقي

معاون بین‌‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت باید تا آخرین لحظه پاسخگوی مردم باشد و تحت تاثیر فضای انتخاباتی قرار نگیرد.

حمید‌رضا ترقی معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تاکیدات پیاپی مقام ‌معظم‌‌ رهبری بر ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: تنها راه نجات کشور از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن اتخاذ سیاست مقاومتی و کوتاه نیامدن در برابر خواسته‌های کشور‌های غربی و در راس آنها آمریکا است.

وی افزود: برخی تصور می‌کنند به جای اقتصاد مقاومتی باید در جهت سازش با آمریکا حرکت کنیم که این تصوری غلط است چراکه تنها راه برون رفت از تحریم‌‌ها رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایستادگی در خط اقتصاد مقاومتی است.



ترقی تصریح کرد: دولت و مجلس باید در این مسیر گام‌های اساسی بردارند تا مردم نیز همسو با آنها در راستای مقابله با حربه‌های دشمنان تلاش کنند.

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی درباره عملکرد دولت در یک سال باقی مانده گفت: به طور معمول دولت‌ها در پایان دوره کاری به علت درگیر شدن در فضای انتخاباتی کم‌کاری می‌کنند از این رو باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دولت‌ باید روحیه خدمت را تا آخرین لحظه حفظ کند تا هیچ‌گونه خلا و نقصانی در روند برنامه‌های کشور ایجاد نشود.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران دولت‌ها ادامه دهنده تداوم بخش کارنامه دولت‌های قبلی هستند و به همین علت نباید در این روند کم‌کاری صورت بگیرد.

ترقی در پایان تاکید کرد: بدنه اجرایی کشور باید تا آخرین لحظه پاسخگوی مردم باشد نه اینکه با ورود به فضای انتخاباتی، در انجام وظایف خود کوتاهی کند.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...