نسخه چاپی

مهاجرانی: قطر خطرناك شده است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال كشورمان تأكید كرد كه دلیلی برای عدم پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حشمت مهاجرانی در مورد اولین بازی تیم ملی مقابل قطر در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 گفت: بازی‌های گذشته نمی‌تواند دلیلی برای برد حتمی ایران در بازی پنجشنبه شب باشد. هر چند قطری‌ها با موقعیت مالی مناسب، پیشرفت کرده‌اند و خطرناک‌تر از چهار سال قبل هستند، اما هویت فوتبالی را نمی‌توان با پول خرید. آنها تیم خوبی دارند و بازیکنان باکیفیت خارجی هم جذب کرده‌اند، ولی تیم ملی ایران قدرت شکست دادن حریف را دارد.

وی ادامه داد: قطر در بازی‌های دوستانه نتایج خوبی گرفته است، ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و مردم هم از ملی‌پوشان حمایت می‌کنند. ما باید از تمامی فرصت‌ها برای گرفتن سه امتیاز در اولین بازی استفاده کنیم.کسب اولین برد در روحیه تیمی ایران و همچنین برای بازی‌های بعدی بسیار مهم است. اعتقاد من این است که دلیلی برای پیروز نشدن ایران در این مسابقه وجود ندارد.

مهاجرانی در خاتمه تصریح کرد: ایران به یک تنفس جدید نیاز داشت و کی‌روش با تغییر بازیکنان تیم ملی، نفس جدیدی به تیمش داد. قبلا آندو و نکونام شُش‌های تیم ملی بودند که حالا جواد خداحافظی کرده اما آندو و عزت‌اللهی در میانه میدان هستند و در خط حمله هم بازیکنان بسیار خوبی مثل سردار آزمون داریم. ما در همه پست‌ها از قطر برتر هستیم.

۱۳۹۵/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...