نسخه چاپی

محل اسكان تروریست‌های انتقالی از داریا به ادلب با خاك یكسان شد

ارتش سوریه پس از آنكه مطلع شد تروریست‌های تازه منتقل شده از داریا به ادلب قرار است به جنوب حلب اعزام شوند، محل اسكان آنان را با خاك یكسان كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، صدها تن عناصر تروریستی پس از آن که شهر «داریا» در غرب شهر دمشق را به مقصد استان ادلب [مرکز اصلی تجمع گروه تروریستی جیش الفتح ] ترک کردند، مورد استقبال هم‌قطاران خود قرار گرفتند.

یک منبع میدانی به بین‌الملل فارس اعلام کرد: تروریست‌های اخراج شده از شهر داریا پس از استقبال به وسیله فرماندهان گروه تروریستی جیش الفتح در «مجتمع‌های مسکونی افسران» اسکان داده شدند.

این منبع میدانی که خواست نامش فاش نشود گفت: سرکرده‌های گروه‌های تروریستی از عناصر اخراج شده شهر داریا خواستند خود را برای نبرد جنوب حلب آماده کنند.

وی افزود: نیروهای اطلاعات جبهه مقاومت پس از کسب اطلاعات و شناسایی محل اسکان این تروریست‌ها با هماهنگی کامل عملیاتی ویژه را طراحی کردند و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه نیز پس از دریافت اطلاعات و رصد دقیق، محل اسکان تروریست‌ها را در شهر ادلب هدف قرار دادند.

به این ترتیب در این حملات تعدادی از مجتمع‌هایی که محل استقرار تروریست‌ها بودند با خاک یکسان شدند، هنوز آمار دقیقی از تلفات عناصر تروریستی منتشر نشده اما برخی منابع اعلام کردند بر اساس آمار اولیه حداقل 20 تروریست کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...