نسخه چاپی

روایت «باشگاه خبرنگاران» از بازداشت «ط.م»


سایت باشگاه خبرنگاران وابسته یه صدا و سیما نوشت:

به دنبال انتشار خبر بازداشت فردي با نام ط-م در فرودگاه امام خميني، رسانه هاي ضدانقلاب از جمله العربيه در اقدامي شتابزده نام فرد دستگير شده و سمت وي را در سازمان اپوزيسيون منتشر كردند.

پس از انتشار خبر كوتاهي در اين باره پيرامون ط-م و در حالي كه نام فرد دستگير شده هنوز مشخص نبود العربيه در اقدامي عجولانه اسم كامل متهم و حتي سمت او (معاون هماهنگي ستاد يكي از سران فتنه 88) را اعلام كرد.

پيگيري هاي صورت گرفته نشان مي دهد كه فرد بازداشت شده، نقشي كليدي در تشكيلات مخفي فتنه گران داخل به عهده داشته، رابط برخي از فتنه گران معروف و پرسابقه با اردشير اميرارجمند- مشاور فراري يكي از سران فتنه- بوده و برنامه هاي مفصلي در جهت راه اندازي تشكيلات مخفي فتنه گران و ارتباطات پنهان آنها به عهده داشته است.

در اين راستا يك منبع مطلع با «صيدطلايي» خواندن عمليات بازداشت «ط.م» گفت: اهميت اين شكار بزرگ و اطلاعات و مدارك مكشوفه چنان بالاست كه (از نظر او) اين عمليات بعد از بازداشت تروريست هاي اسرائيلي، دومين اقدام بزرگ امنيتي در سال جاري مي باشد.

اين منبع مطلع افزود: بعد از ضربات كاري وارد شده به فتنه گران 88 و عوامل تشكيلاتي و عملياتي آن، سران و حاميان خارجي فتنه در صدد طراحي تشكيلات آهنين و ساز و كارهايي مطمئن براي فتنه انگيزي مجدد در انتخابات رياست جمهوري سال آينده هستند، بر اين مبنا و با استفاده از تجارب تشكيلاتي و ارتباطي گروهك منافقين و اطلاعات و امكانات برخي سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و با بهره گيري از عوامل فراري فتنه 88 و تعدادي از عناصر اصلي و به اصطلاح سفيد فتنه در داخل، مقدماتي را فراهم كرده بودند كه متهم «ط.م» نقشي مبنايي در پياده سازي و مديريت آن ايفا مي كرد.

اين منبع مطلع افزود: همچنان كه در مورد جمالي فشي (تروريست عامل اسرائيل) تدابير حفاظتي چند لايه موسوم به «ويندوز قرمز» براي ارتباط او با موساد طراحي شده بود، در اينجا نيز سازمان و ارتباطات چند لايه در قالب تشكيلاتي بنام «طرح تماس» به كار گرفته شده بود كه اين طرح صرفا لايه رويين تشكيلات را پوشش مي داد و درون آن، طرح هاي تماس 1 و 2 و 3 و... جاي گرفته بودند كه براي عناصر مختلف تشكيلات (به نسبت اهميت افراد و نزديكي آنها به هسته هاي مركزي، تشكيلات) لايه هاي حفاطتي بيشتر و پيچيده تري تعبيه شده بود. همچنين براي بخش هايي از اين طرح تشكيلاتي، از نام هاي ديگر غير از نام طرح تماس (كه قبلا لو رفته بود) استفاده نموده اند تا اطمينان خاطر مرتبطين تشكيلات نسبت به امنيت و سلامت طرح را جلب نمايند.

اين منبع مطلع در ادامه اظهار داشت: اگر چه هدف اعلامي از راه اندازي طرح هاي تشكيلاتي مورد بحث، انتخابات 92 بوده است اما خط دهندگان و گردانندگان پشت صحنه فتنه گران، به زعم خود بدنبال راه اندازي هر چه بيشتر تشكيلات براي بهره برداري در موقعيت هاي بحراني احتمالي پيش از انتخابات يا مناسبت ها و اجلاس هاي مهم كشور نيز بوده اند.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...