نسخه چاپی

دولت برای سرمایه‌گذاران داخلی فرش قرمز پهن كرده است

مشاور عالی معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: دولت تدبیر و امید فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران داخلی پهن كرده است و با آن‌ها همكاری زیادی دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محسن بهرامی، 9 شهریورماه در سفر به شهرکرد در نشست فعالان اقتصادی استان، اظهار کرد: پیشرفت بیش از 90 درصدی در چندین پروژه مهم چهارمحال و بختیاری نوید شتاب در پیشرفت استان را می‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت با احیای شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی نشان داد که گوش شنوایی در ارتباط با این بخش دارد.

بهرامی گفت: دولت مکلف است فاصله بین استان‌های برخوردار و کم‌تر برخوردار را کاهش دهد.

مشاور عالی معاون اجرایی رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران داخلی پهن کرده است و با آن‌ها همکاری زیادی دارد.

وی افزود: امروزه سرمایه‌گذاری در جهت ایجاد اشتغال مصداق جهاد در راه خداست.

بهرامی اظهار کرد: برای مناطق محروم تخفیف‌های مالیاتی وجود دارد و اگر واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری در این منطقه قرار گرفته باشند می‌توانند نسبت به اخذ تخفیف اقدام کنند.

مشاور عالی معاون اجرایی رییس‌جمهور تصریح کرد: طرح توسعه گردشگری مورد تایید شخص رییس‌جمهور است و درجهت رفع مشکلات گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش خواهد شد.

او با اشاره به بالا بودن میزان تقاضای اشتغال جوانان تحصیلکرده در کشور، گفت: ایجاد اشتغال برای صنایع های‌تک 500 میلیون تومان برای هر شغل هزینه در پی دارد که سرمایه‌گذاری داخلی برای آن کافی نیست.

بهرامی افزود: نفت و گاز مناسب‌ترین بستر سرمایه‌گذاری در جهان است و مشکلات سرمایه‌گذاری در این بخش از مهم‌ترین موانع دولت است.

مشاور عالی معاون اجرایی رییس‌جمهور با تاکید بر اهمیت بالای تلاش دولت در جهت کاهش تورم از 45 درصد به تورم تک رقمی، خاطرنشان کرد: تورم در سیستم غذایی که بیش‌ترین سهم را در سبد خرید خانوار دارد، بیش‌ترین تاثیر را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: با مذاکرات هسته‌ای دیوار تحریم فرو ریخت و قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشور لغو شدند.

بهرامی در پایان گفت: بانک‌های کشور بیش از 200 هزار میلیارد تومان مطالبات معوق دارند و انتظارات از این سیستم باید منطقی باشد.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...