نسخه چاپی

نماینده مشهد از پاسخ های آخوندی قانع نشد

سخنگوی كمیسیون عمران از طرح سوال نمایندگان مشهد ، قائم شهر ، ارومیه و زاهدان از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و قانع شدن سه نماینده به جز نماینده مردم مشهد از توضیحات وزیر خبر داد.

به گزارش نما ، صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا گفت وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان برای پاسخ به سوالات کریمی قدوسی ، ادیانی ، قاضی پور و شهریاری نمایندگان مشهد، قائم شهر ، ا رومیه و زاهدان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شدند که به جز کریمی قدوسی سه نماینده دیگر توضیحات آخوندی را قانع کننده تشخیص دادند.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به سوالات چهارگانه نماینده مذکور گفت: نماینده مشهد درباره خرید هواپیما از ایرباس و بویینگ سوال پرسید که در نهایت از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی قانع نشد و سوال وی برای طرح در صحن علنی به هیأت رئیسه ارجاع شد.

سوال نماینده قائم شهر درباره تهیه وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی پس از ادغام دو وزارت خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی بود.

سوال نماینده ارومیه درباره حمل ونقل ریلی از نظر کمی و کیفی و ارتقاء بهره وری حمل و نقل موجود بود و سوال نماینده زاهدان نیز درباره وضعیت جاده های بین‌ شهری و روستاهای استان سیستان و بلوچستان بود.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: قرار بود اسناد و مدارک مورد نیاز برای پاسخ دقیق‌تر به این سوالات طی سه هفته آینده از طریق تشکیل کمیته مشترک بین نمایندگان سوال کننده و وزیر به اطلاع نمایندگان برسد و اگر نماینده ای قانع نشد اقدامات قانونی تکمیلی انجام شود.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...