نسخه چاپی

كسی كه خواستار هم سلولی با تاجزاده شد!

یك عضو حاشیه ای حزب مشاركت خواستار آن شد كه دادستان(؟) وی را بازداشت و بدون محاكمه، زندانی كند.


به گزارش نما کیهان نوشت: «ح-ز» كه چند سال پيش سعي كرد در ميان خوانندگان جايي براي خود پيدا كند اما ناكام ماند، نامه اي خطاب به «دادستان» - كه معلوم نيست منظور از آن كيست- نوشته و البته به جاي ارسال به مقام مسئولي، آن را در صفحه فيس بوك و فضاي مجازي منتشر كرده مبني بر اينكه «عاجزانه تقاضا دارم بنده را هر گونه كه صلاح مي دانيد و به هر جرمي كه مناسب تشخيص مي دهيد دستگير نموده و بازداشت نماييد و نيازي هم به محاكمه نيست من كتباً اتهامات وارده را مي پذيرم.»

وي خواستار آن شده كه پس از بازداشت با مصطفي تاج زاده هم سلول شود.
يادآور مي شود ماهانه چند مقاله و اظهارنظر از تاج زاده در سايت هاي وابسته به حزب مشاركت منتشر مي شود لابد حاكي از اين است كه نسبت به او خيلي سخت گيري مي شود!

۲ سال پيش انتشار ويدئويي از اظهارات تاج زاده در جمع هم حزبي هايش -كساني نظير عبدالله رمضان زاده- شوك وسيعي در ميان اعضاي حزب مشاركت ايجاد كرد. تاج زاده در اين ويدئو كه در فضاي مجازي منتشر شد، اذعان مي كند كه به عنوان كسي كه سالها در وزارت كشور ستاد انتخابات فعاليت كرده، تقلب آن هم در حد ۱۱ ميليون را ناممكن مي داند.

ادعاي تقلب سنگ بناي فتنه و آشوب ۸ ماهه در سال ۸۸ و به تعبير محمد علي ابطحي (معاون خاتمي در زمان رياست جمهوري) اسم رمز آشوب بود.
«ح-ز» طي چند سال اخير تحركاتي را براي سوژه قرار گرفتن از سوي مراكز قضايي و امنيتي انجام داد اما مورد اعتنا قرار نگرفت. در برخي موارد مشابه، چنين اقداماتي در جهت فاكتور كردن بعدي براي محافل بيگانه بوده است.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...