نسخه چاپی

هشدار بانك مركزی به موسسات تبلیغاتی

بانك مركزی با هشدار به موسسات تبلیغاتی در برگزاری همایش های بانكی اعلام كرد كه برپایی این همایش‌ها منوط به اخذ تایید‌ بانك مركزی است.


به گزارش نما به نقل از ایرنا، بانك مركزی جمهوری اسلامی در ادامه اعلام كرده است: اخیراً مشاهده شده موسساتی با مقاصد صرفاً تبلیغاتی و تجاری، همایش‌هایی را تبلیغ می كنند كه هدف از برگزاری آنها، انتخاب بانك‌های برتر در زمینه‌های مختلف و تجلیل و تقدیر از آنها از طریق اهدای تندیس، گواهینامه و غیره ادعا شده است.

گاه این موسسات بدون هماهنگی و اخذ مجوز‌های ‌لازم، در تبلیغات خود، حتی از عناوین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای رسمی و حاكمیتی كشور به عنوان حامیان همایش استفاده كرده و از مقامات و مسئولان ارشد نظام از جمله مقام '‌محمود بهمنی'ریاست‌كل بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنرانان اصلی همایش نام برده اند.

بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار جدی به این قبیل موسسات و این كه حق پیگیری قانونی در قبال موسسات مذكور را همواره برای خود محفوظ می‌داند، اعلام می كند صرفاً همایش‌هایی مورد تایید و حمایت این بانك قرار دارد كه اطلاع‌رسانی پیرامون آنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانك مركزی انجام شده باشد .

ضمناً متذكر می‌شود، بانك‌ها و موسسات اعتباری‌ غیربانكی نیز باید از مشاركت یا حمایت مالی از همایش‌هایی كه مورد تایید این بانك نیست ، جداً خودداری كنند.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...