نسخه چاپی

بازیگر محبوب در مناطق زلزله‌زده

عکس خبري -بازيگر محبوب در مناطق زلزله‌زده

اعضای ستاد كمك‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذری طی روز‌های یكشنبه و دو‌شنبه در مناطق حادثه دیده حاضر می‌شوند.


به گزارش نما به نقل از فارس، اعضای ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذری طی روز‌های یکشنبه و دو‌شنبه در تبریز و مناطق حادثه دیده حاضر می‌شوند.

پرویز پرستویی از اعضای این ستاد گفت: در این سفر به نمایندگی از جامعه اصناف سینمای ایران در مناطق زلزله‌‌زده حاضر خواهیم شد و در برنامه‌های دیگر از سایر هنرمندان نیز دعوت خواهیم کرد تا مانند روزهای گذشته همراه ما باشند.

وی ادامه داد: ما برای همدلی با عزیزان حادثه دیده و جبران خلاء‌های عاطفی آن‌ها و امید دادن به زندگی عازم این سفر هستیم و برای برنامه‌های درازمدت‌مان برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

پرستویی با بیان اینکه قول داده‌ایم به صورت مستقیم برای مردم حادثه‌دیده کاری انجام دهیم، خاطرنشان کرد: به عنوان جامعه هنری در حیطه کاری خودمان برای دراز مدت این عزیزان اقدام مفیدی انجام خواهیم داد.

این بازیگر با اشاره به برنامه‌های حضور اعضای ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان در استان آذربایجان شرقی، گفت: در روز یکشنبه برنامه‌ای از طریق استانداری و حوزه هنری در تبریز تدارک دیده شده تا هنرمندان در ادامه حضورشان در سینما آزادی، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند و دوشنبه نیز در مناطق زلزله‌زده حاضر خواهیم شد.

جمع زیادی از سینماگران طی دو روز حضور در سینما آزادی کمک‌های چشمگیری برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری کردند و بعد از آن نیز اعضای ستاد کمک‌رسانی سینماگران به زلزله‌زدگان آذری با اعلام شماره حساب 1- 1020888 - 888 - 1020 و کارت شتاب 8011 - 0587 - 0711 - 6396 به نام پرویز پرستویی، کمال تبریزی و رضا میرکریمی در بانک سرمایه این برنامه را ادامه دادند.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...