نسخه چاپی

راز علاقمندی "صالح مطلك" به رجوی

عکس خبري -راز علاقمندي "صالح مطلک" به رجوي


خبرگزاری النخیل نوشت: در تمام شرایط همواره "صالح مطلک" رئیس جبهه گفتگوی ملی عراق، حمایت همه جانبه خود از تشکیلات تروریستی رجوی را ابراز کرده تشکیلاتی خبیثی که زخم های التیام ناپذیری در پیکره ملت عراق وارد کرده و می کند و اخیرا طبق قانون مصوبه عراق می بایست این کشور را ترک می کردند.
به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، "هادی ندا المالکی" در این گزارش می نویسد: حمایت مطلک از این گروهک و سرکرده آن در واقع او را شریک و هم تراز تروریست ها قرار می دهد، اما این سؤال باقیست که راز حمایت یک مسؤول عراقی از یک چنین تروریست هایی در چیست؟!

المالکی می نویسد: حمایت مطلک از گروهک تروریستی منافقین امر عجیب و دور از انتظاری نیست! گروهک مذکور سال هاست علیه ایران و علیه اکثریت ملت عراق به عملیات تروریستی دست می زند، و مطلک نیز سیاستمداری است که ضد ایران و نیز ضد اکثریت مردم عراق عمل کرده و می کند، از سوی دیگر باید گفت گروهک ترویستی و خونخوار منافقین آنقدر دارایی دارد که بتواند صالح مطلک و شخصیت هایی امثال او را مزدور خود کند.

اتفاقاً در همین راستا بود که مریم رجوی و دار و دسته اش حمایت مالی از گروه انتخاباتی مطلک را عهده دار شده و جیب های او را پول اندود کردند.

المالکی در پایان اضافه کرد که در کنار تمام عوامل مذکور باید توجه داشت که مطلک شخصیتی دلال است، او همان کسی است که پیش از این مزدور همسر صدام بود و برای او دلالی می کرد ، امروز نیز دلال رجوی و گروهک اوست، از این رو اگر گروهک مذکور از عراق خارج شود او دیگر جایگاهی برای دلالی در عراق نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...